بیمارستانِ بیمار! / رامین پی بردی

سرویس کرمانشاه _ _ بیمارستان 540 تخت خوابی کرمانشاه یکی از بزرگترین بیمارستان های غرب کشور است که در صورت راه اندازی می تواند ضمن تکمیل بخشی از زیر ساخت مورد نیاز درمانی به اقتصاد، اشتغال و توریسم سلامت استان نیز کمک کند.

عملیات ساخت این پروژه سالیانی است که به دلیل عدم تامین اعتبار کافی متوقف شده و هیچگونه پیشرفتی نداشته است. سئوالات زیادی در این میان وجود دارد که بعید به نظر می رسد پاسخ گویی داشته باشد و موجب اطاله کلام خواهد شد، تنها درخواستی باقی می ماندکه از باب وظیفه شهروندی تقدیم خواهد شد؛

جناب آقای استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهردار، فرماندار، شورای شهر کرمانشاه، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل راه و شهرسازی، خیرین سلامت کرمانشاه و دیگر گرامیان مسئول تا دیر نشده و فرصت باقیست تدبیری برای این پروژه با ارزش نمائید که قاعدتا بایستی درفهرست اولویت های عمرانی استان قرار می گرفت و ظرف دوره زمانی مشخصی به بهره برداری می رسید.

کرمانشاهیان منتظر اقدام عاجل شما خوبان هستند. امیدوارم با اراده و انسجام همه دست اندرکاران و مطالبه مستمر مردم شریف استان شاهد فعال شدن دوباره کارگاه این پروژه بزرگ باشیم . 

کد خبر 2762341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha