سریال «نون خ» بستری برای تقویت اقتصاد گردشگری  / رامین پی بردی

سرویس کرمانشاه _ " امیدوارم همه کسانی که دل در گرو پیشرفت و آبادانی کرمانشاه دارند با حمایت همه جانبه خودشان از تولید فصل چهارم سریال نون خ، زمینه معرفی جاذبه های این منطقه و تقویت اقتصاد گردشگری آن را بیش از پیش فراهم نمایند."

خبرگزاری کردپرس _ یکی از هزاران سرمایه انسانی منطقه با رویکردی نو و مبتنی بر داشته های این مرز و بوم ، سریالی زیبا را _در عصر و زمانی که مخاطبین تلویزیون به حداقل رسیده _ با داستانی طنز که به ذائقه ایرانیان خوش می آید را با چالش ها و نقدهای فراوان تا سری سوم و با جذب حداکثری بیننده، تولید نموده است. پایداری فعالیت ارزشمند تولید سریال "نون خ" منوط به خواست و حمایت همگان به خصوص نخبگان کردنشین مناطق غرب کشور است. منظورم از نخبگان همه گونه های نخبگی هستند اعم از نخبگان علمی ، سیاسی و مالی است.

افسوس که دانشگاه های ما کمتر علاقه ای به بررسی تاثیرات این گونه رویدادها بر اقتصاد و اشتغال مردم دارند تا بیشتر مشخص می شد که جاذبه های غرب کشور تا چه اندازه برای معرفی قابلیت های خود نیاز به تولید مستمر این گونه رویدادهای مخاطب پسند دارند .

سالهاست در دنیا به انواع و اقسام طراحی و تولید رویدادها برای معرفی جاذبه های گردشگری روی آورده اند و از هر فرصتی برای تقویت اقتصاد گردشگری استفاده می نمایند که ما هنوز غافل از اثرات صنعت رویدادها به عنوان موتور محرکه اقتصاد گردشگری هستیم و به هر بهانه ای امکان راه اندازی مستمر رویدادی را با هزاران اما و اگر و مانع مواجه می نماییم که نتیجه نهایی آن تضعیف اقتصاد مردم منطقه است.

اگر اقتصاد گردشگری استان های پیشرو را به صورت مختصر بررسی کنیم به خوبی می بینیم که در صنعت رویداد سازی چقدر موفق عمل نموده اند و کماکان این روند نیز ادامه دارد و نمونه بارز آن همین سریال پایتخت است که علیرغم پیشرفت فراوان گردشگری شمال کشور همچنان ماموریت تقویت این بازار را برعهده دارد .

امیدوارم همه عزیزانی که دل در گرو پیشرفت و آبادانی کرمانشاه دارند با حمایت همه جانبه خودشان از تولید فصل های بعدی این سریال نون خ، زمینه معرفی جاذبه های این منطقه و تقویت اقتصاد گردشگری آن را بیش از پیش فراهم نمایند.

کد خبر 14787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha