نقش تبلیغات در توسعه گردشگر ی کرمانشاه  / رامین پی بردی

سرویس کرمانشاه _ ضعف در تبلیغ مناسب مکان های گردشگری کرمانشاه و سکون و سکوت این حوزه، دستمایه یادداشتی از رامین پی بردی از فعالان شناخته شده حوزه گردشگری کرمانشاه و از برنامه ریزان رویدادهای جشن شکرگزاری انار در منطقه اورامان و رویداد کرمانشاه و کردستان 2020 قرار گرفته است.

خبرگزاری کردپرس _ به جرات می توان گفت که استان کرمانشاه  علیرغم جاذبه های متنوع فرهنگی، تاریخی، طبیعی و سه میراث جهانی، کمترین میزان تبلیغ را جهت معرفی به ایرانیان داشته است.

چگونه با این نوع نگاه چرخهای صنعت نوپای گردشگری استان به حرکت  در خواهد آمد در حالیکه در خارج از مرزهای استان هیچگونه فعالیت تبلیغی موثری نداشته و برنامه ای هم برای این مهم مشاهده نمی شود و بیشتر اوقات صرف گفتار درمانی شده است. اینکه خودمان را به خودمان معرفی کنیم چندان به حال اقتصاد گردشگری استان مفید نیست، مفید آنست که ظرفیت ها و جاذبه های استان را به دیگر نقاط کشور معرفی و هموطنانمان را راغب به سفر به کرمانشاه نمائیم.

نکته بسیار جالب اینجاست که ذینفعان صنعت گردشگری هم اهتمام و هم گرایی قابل توجهی در این زمینه ندارند و معلوم نیست که این وظیفه بر عهده کدام بخش است!؟

در شرایطی که استانهای مجاور برای جذب گردشگر نهایت سعی و تلاش مستمر را می نمایند این کرمانشاه است که غریب و تنها با این همه داشته زبان گویایی برای بیان زیبائیهای خود ندارد و خردمندان و فرهیختگان نیز همچنان خاموش و بدون راهکار فقط از نرخ بالای بیکاری  و دیگر آسیب های اجتماعی گلایه دارند و دیگر هیچ!

با این رویه هیچگاه  حال اقتصاد گردشگری کرمانشاه خوب  نخواهد شد و ... . باید  گردشگری  را از نو  اندیشید و دگر گونی ایجاد کرد. صنعت گردشگری استان نیاز به طلیعه داران  بزرگ، منسجم و صاحب نظر دارد.

کد خبر 2753912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha