مرکز اقامتی، منزل دوم گردشگران / رامین پی بردی

سرویس کرمانشاه _ رامین پی‌بردی از فعالان و صاحب نظران شناخته شده حوزه گردشگری کرمانشاه و از برنامه ریزان رویدادهای جشن شکرگزاری انار در منطقه اورامان و رویداد کرمانشاه و کردستان 2020 با توجه به‌ نزدیک شدن ایام نوروز و حضور گردشگران، در مطلبی به طرح نکات مهم و راهنمایی هایی برای مدیران اقامتگاه های گردشگری به منظور جلب رضایت گردشگران پرداخته است.

خبرگزاری کردپرس _ در آستانه نوروز 1402 ضمن تقدیم صمیمانه ترین تبریکات به گردشگران عزیز، امیدوارم که کرمانشاهی ها میزبانان بسیار خوبی برای میهمانان نوروزی باشند و یاد و خاطره نیکوی این سفر، انگیزه سفرهای بعدی به کرمانشاه را در این افراد تقویت کنید.

با توجه به اهمیت کیفیت خدمات در ماندگاری بیشتر گردشگران، باید به گونه ای برنامه ریزی شود که مسافرین محترم ضمن آرامش و آسایش کامل، احساس مطلوبی از سفر به کرمانشاه داشته باشند.

پاکیزگی فضاهای اقامتی به خصوص سرویس های بهداشتی را به صورت مستمر و با حساسیت بسیار بالا کنترل نمائید و در صورت نیاز تا وقت باقیست اصلاحات لازم را انجام دهید.

با توجه به اینکه بخشی از مسافرین سالخورده و یا معلول بوده و نیاز به خدمات خاص دارند از مناسب سازی، ایجاد رمپ، آسانسور، سرویس فرنگی با تجهیزات و سایر وسائل رفاهی غفلت ننمائید. این هنر شماست که با مناسب سازی فضاهای در اختیار، امکان اقامت را برای همه اقشار را فراهم نمائید.

میهمان نوازی، انصاف در فروش خدمات، مردم شناسی و فرهنگ شناسی، سعه صدر و تعامل و در یک کلام ناز میهمانان را کشیدن، از جمله انتظارات از عرضه کنندگان خدمات گردشگریست.

مرکز اقامتی، منزل دوم گردشگر محسوب می شود و به همین سبب است که گردشگر بایستی با فراغ بال و آسودگی تمام در طول مدت اقامت به استراحت لازم بپردازد و سعی بر این باشد که هیچگونه مخاطره و یا نگرانی برای گردشگران ایجاد نشده و در صورت نیاز نیز با مساعدت و همراهی به موقع آرام بخش خاطر مسافرین عزیز باشیم.

یقینا در سایه کوشش و مهربانی مدیران و عوامل مراکز اقامتی، شاهد طلوع خورشید گردشگری در استان زیبایمان خواهیم بود.

کد خبر 43820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha