چهار رویداد گردشگر پذیر در کرمانشاه / رامین پی بردی

سرویس کرمانشاه _ ضرورت طراحی و اجرای جشنواره های اجتماع محور فصلی برای تحول در صنعت گردشگری، دستمایه یادداشتی از رامین پی بردی از فعالان شناخته شده حوزه گردشگری کرمانشاه و از برنامه ریزان رویدادهای جشن شکرگزاری انار در منطقه اورامان و رویداد کرمانشاه و کردستان 2020 قرار گرفته است.

خبرگزاری کردپرس _ کرمانشاه برای تحول در اقتصاد گردشگری نیازمند طراحی و اجرای حداقل چهار جشنواره بزرگ مردم محور فصلی در طول سال 1402 است.

در فصل بهار، نوروز به عنوان یکی از بزرگترین جشن های اجتماع محور کشور از دیر باز رونق خاص خود را داشته و گرمی بخش محفل ایرانیان است .

این جشن ضمن دمیدن روح تازه گی در کالبد اجتماع ،اقتصاد بسیار خوبی را هم برای ذینفعان به ارمغان آورده که در نوع خویش پر سود و پر جاذبه است. در این ایام همگان به انتظار لحظاتی هستند که وقوع آن موجی از شادی ، نشاط ، مهر، محبت و دوستی دوباره را به همراه می آورد. به همین سبب است که گرانقدر و گرامیست و نوید بخش روز و روزگاری نو برای زندگی خوب و با کیفیت اهالی کشورهای بهره مند ست.

در سایر فصول سال نیزعموما هنگام برداشت محصولات کشاورزی و باغی و سایر رخدادهای طبیعی می توان رویدادهای گردشگر پذیری را بر پایه فرهنگ ها و آئین شهرستانهای استان طراحی و اجرا نمود تا هم فضای شادی و نشاط را بگسترانیم و هم از موج اقتصادی آن به مردم انتفاع برسانیم.

استان کرمانشاه داشته های طبیعی ،اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی فراوانی دارد که در صورت وجود اراده و انسجام مدیران استان خواهیم توانست رویدادهای پایداری را برای معرفی هر چه بیشتر کرمانشاه برقرار نمائیم.

سرمایه گذاری اجتماعی فرهنگی و اتصال آن به رویدادهای گردشگری بهترین و میانبرترین راه پیشرفت مان است که سالیانیست بدان پرداخته ایم هر چند به اراده ای فراخ برای انسجام بخشی و مولد سازی آن دست نیافته ایم . ولیک این راه را تا حصول مقصود ادامه خواهیم داد. .
دست از طلب ندارم
تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان
یا جان ز تن برآید

کد خبر 43934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha