«قصرشیرین» بستری مطمئن برای سرمایه‌گذاری‌های بزرگ است

سرویس کرمانشاه _مدیر اجرایی منطقه آزاد قصر شیرین گفت: منطقه آزاد تجاری -صنعتی قصرشیرین دروازه تحول و توسعه غرب کشور و یک بستر مطمئن برای سرمایه‌گذاری‌های عظیم است.

به گزارش کردپرس؛ منطقه آزاد قصرشیرین با حضور در نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی غرب کشور که از هفتم تا دهم شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه در پارک شاهد برگزار شد؛ به معرفی مزیت‌ها، ظرفیت‌ها و فرصت‌های این منطقه برای علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران و کارآفرینان پرداخت.

دکتر نادر نادری در حاشیه این نمایشگاه، در گفتگو با خبرنگار کردپرس گفت: امتیاز منطقه آزاد تجاری -صنعتی یکی از فرصت‌های بزرگی بود که نظام جمهوری اسلامی در اختیار استان کرمانشاه به عنوان سینه ستبر ایران اسلامی قرار داد.

منطقه آزاد قصرشیرین دروازه تحول و توسعه غرب کشور

وی در ادامه از منطقه آزاد قصرشیرین به عنوان بهشت سرمایه‌گذاری یاد کرد و گفت: منطقه آزاد تجاری -صنعتی در واقع دروازه تحول و توسعه استان کرمانشاه و غرب کشور است.

نادر نادری گفت: بی گمان این مجموعه اقتصادی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین فرصت‌ها برای سرمایه‌گذاری در سطح ملی، منطقه‌ای، استانی و همچنین در سطح محلی برای ساکنان شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب است.

وی یکی از اهداف مهم شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی غرب کشور را برندسازی منطقه آزاد دانست و گفت: منطقه آزاد دارای دو مرز صادراتی موفق به نام «پرویز خان» و «خسروی» است که بیش از ۵۰ درصد صادرات غیر نفتی کشور به عراق از طریق این دو مرز صورت می‌گیرد و دارای گمرکات برتر کشور هستند و این توانمندی‌ها را در این نمایشگاه به علاقه‌مندان معرفی کردیم.

«قصرشیرین» بستری مطمئن برای سرمایه‌گذاری‌های بزرگ است

معرفی 66 فرصت سرمایه‌گذاری

 نادری هدف مهم دیگر از شرکت در این نمایشگاه را معرفی ۶۶ فرصت سرمایه‌گذاری به کارآفرینان و صاحبان سرمایه عنوان کرد و گفت: همچنین در غرفه منطقه آزاد قصرشیرین در این ایام شاهد برنامه‌ها و رویدادهایی مانند برگزاری کنفرانس خبری با حضور خبرگزاری‌ها و رسانه‌های برتر استان کرمانشاه، معرفی فرصت‌ها و مزیت‌های منطقه آزاد و برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین مناطق آزاد و صادرات و واردات بودیم که با استقبال ویژه علاقه‌مندان روبرو شد.
وی اقبال علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران را از غرفه منطقه آزاد قصرشیرین خوب ارزیابی کرد و افزود: در طول مدت برگزاری نمایشگاه، سرمایه‌گذاران دارای اهلیت و شناخته شده‌ای در سطح ملی و استانی با حضور در این غرفه آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد قصرشیرین اعلام کردند.

مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین در ادامه از پیگیری دو طرح مهم در این منطقه خبر داد و گفت: طرح جامع منطقه آزاد قصرشیرین تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت داشته و همچنین طرح رفع تداخل ارضی این مجموعه نیز از یک پیشرفت ۸۰ درصدی برخوردار است که تا قبل از پایان سال جاری هر دو طرح به سرانجام خواهند رسید.
 
وی همچنین عنوان کرد: منطقه آزاد قصرشیرین تا پیش از این در سه نمایشگاه مهم شامل پنجمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران در اردیبهشت ۱۴۰۲ در تهران، نمایشگاه ملی معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران در تیرماه ۱۴۰۲ در مشهد مقدس و نمایشگاه بین‌المللی سلیمانیه در مرداد ۱۴۰۲ در عراق حضور پیدا کرده و در قالب آن‌ها به معرفی مزیت‌ها، ظرفیت‌ها و چشم‌اندازهای این مجموعه پرداخته کرده است.

وی عنوان کرد: رسانه‌ها قابلیت‌ها، مزیت‌ها و فرصت‌های منطقه آزاد قصرشیرین را به مردم و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معرفی کنند تا هر چه سریع‌تر شاهد رونق این منطقه و در تداوم آن رونق اقتصاد و اشتغال در استان باشیم.

کد خبر 2760241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha