مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در منطقه آزاد قصرشیرین بی نظیر است

سرویس کرمانشاه _ مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین در نشست مشترک با هیأت سرمایه‌گذاری کشور امارات متحده عربی قابلیت های ویژه و ممتاز قصرشیرین برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف را بی نظیر توصیف کرد.

به گزارش کرپرس دکتر نادر نادری در این نشست که با حضور عبدالملکی مشاور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد ایران برگزار شد؛ عنوان کرد: قصرشیرین قدیمی ترین مرز مبادلاتی در غرب کشور ایران است و سابقه آن به جاده ابریشم و دوران پیش از اسلام باز می گردد و از آن زمان تاکنون همواره محل عبور کاروان های زیارتی و تجارت و بازرگانی بوده است.

وی دسترسی آسان و همزمان به بغداد و سلیمانیه را دیگر مزیت ویژه منطقه آزاد قصرشیرین عنوان کرد و گفت: منطقه آزاد قصرشیرین تنها منطقه آزاد در غرب ایران است که به صورت همزمان قابلیت دسترسی به بازارهای اقلیم کردستان و بخش عربی عراق برخوردار است و این یک مزیت ویژه برای سرمایه گذاری محسوب می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه شورایعالی مناطق آزاد کشور یک برنامه ویژه برای سرمایه گذاران اماراتی در مناطق آزاد پیش بینی کرده است و مجموعه مدیریتی منطقه آزاد قصرشیرین و همچنین مقامات استانی از آمادگی کامل برای پشتیبانی ویژه و انجام هرگونه تسهیلگری در مسیر سرمایه گذاران اماراتی در حوزه های مختلف، خدماتی، صنایع تبدیلی و کشاورزی و ... برخوردار هستند.

وی افزود: فرصت های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد قصرشیرین به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی همراه با بسته‌های سرمایه‌گذاری و مشوق‌های مناسب در دست تهیه است و سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین در ادامه این دیدار به بیان تشریح ظرفیت‌ها و فرصت های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد قصرشیرین در حوزه های مختلف پرداخت.

در ادامه این نشست آمادگی منطقه آزاد قصرشیرین برای دیدار سرمایه‌گذاران اماراتی اعلام شد.

کد خبر 2755744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha