معرفی ظرفیت های منطقه آزاد قصرشیرین در نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی

سرویس کرمانشاه _ مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین با حضور در پنجمین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی ایران در دیدار با فعالین اقتصادی و سرمایه‌گذاران کشورهای مختلف به معرفی فرصت ها و ظرفیت‌های منطقه آزاد قصرشیرین و تشریح جاذبه‌های سرمایه‌گذاری این مجموعه پرداخت.

نادر نادری در گفتگو با خبرنگار کردپرس در این باره گفت: پنجمین نمایشگاه بین المللی تواتنمندی های صادراتی ایران توسط رئیس جمهور و با حضور سرمایه گذاران و فعالان حوزه های مختلف افتتاح شد.

وی افزود: این نمایشگاه در سطح بسیار بالایی برگزار شد و در مراسم افتتاحیه که در سالن اجلاس سران برگزار گردید، نمایندگان و هیأت‌های اقتصادی از 67 کشور جهان حضور داشتند.

مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین گفت: در این نمایشگاه بین المللی در دیدار با فعالین اقتصادی و سرمایه‌گذاران کشورهای مختلف به معرفی ظرفیت ها و قابلیت های منطقه آزاد قصرشیرین و جاذبه‌های آن برای سرمایه‌گذاران خارجی پرداختیم که مورد توجه آنان قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم این نشست های کاری و گفتگوها بسترساز شکل گیری سرمایه‌گذاری های خارجی در قصرشیرین و رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان توانمند منطقه شود.

کد خبر 2755772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha