ایجاد زیرساخت های منطقه آزاد قصرشیرین نیازمند حمایت مدیران استانی است

سرویس کرمانشاه _ مدیرکل امور حقوقی و تقنین مناطق آزاد از مدیران ارشد استان کرمانشاه خواست تا در خصوص ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز منطقه آزاد قصرشیرین همت و حمایت لازم را به‌عمل آورند.

به گزارش کردپرس؛ دکتر محسن پور احمدی در قالب یک سفر یک‌روزه به استان کرمانشاه، از محدوده منطقه آزاد تجاری-صنعتی قصرشیرین و مرزهای پرویزخان و خسروی بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به عزم جدی دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور مبنی بر استقرار و فعالیت اقتصادی در مناطق آزاد جدید از جمله قصرشیرین اظهار کرد: از جمله اقدامات مؤثر در خصوص مسائل حقوقی و اداری منطقه آزاد قصرشیرین که لازمه استقرار و آغاز فعالیت اقتصادی آن است کارهایی مانند تأیید اساسنامه توسط شورای نگهبان، عقد قرارداد تدوین طرح جامع منطقه، عقد قرارداد رفع تداخل اراضی 7223 هکتاری، ممهور به مهر دولت نمودن نقشه محدوده، اخذ شناسه ملی اراضی از طریق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و دیگر اقدامات است .

وی افزود: با پیگیری دکتر نادری مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین خوشبختانه همه این موارد به نتیجه رسیده و امیدواریم به زودی سازمان منطقه استقرار کامل پیدا کند و فعالیت‌های اقتصادی آن آغاز شود.

پور احمدی اظهار کرد: منطقه آزاد قصرشیرین دارای ظرفیت و پتانسیل اشتغال‌زایی بسیار خوبی است و قطعاً در رفع معضل بیکاری و توسعه استان زیبا و چهار فصل کرمانشاه مؤثر واقع خواهد بود.

مدیرکل امور حقوقی و تقنین مناطق آزاد اهداف مهم سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه را بازدید میدانی از محدوده منطقه آزاد، تعیین تکلیف حدود 70 هکتار اراضی واگذار شده به سرمایه‌گذاران و تفاهم و توافق با سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمانشاه در خصوص مسایل فی‌مابین عنوان کرد به زودی مسایل موجود حل و فصل خواهد شد.

سفر یک‌روزه مدیرکل امور حقوقی و تقنین مناطق آزاد به استان کرمانشاه با دستور دکتر عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور صورت گرفت.

پور احمدی در این سفر با معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه، مدیر کل گمرک پرویزخان، مدیرکل پایانه‌های پرویزخان و خسروی و تعدادی از سرمایه‌گذاران منطقه دیدار و گفتگو کرد و از محدوده منطقه آزاد در هر دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی بازدید به عمل آورد.

کد خبر 2755188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha