بازدید ۸۰۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های کرمانشاه در تعطیلات عید فطر

سرویس کرمانشاه _ سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه گفت: در تعطیلات عید سعید فطر بیش از ۸۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کرده‌اند و بیش از ۶۴ هزار مسافر در مراکز اقامتی استان کرمانشاه اسکان پیدا کردند.

به‌گزارش کردپرس، داریوش فرمانی، اظهار کرد: خوشبختانه در تعطیلات عید سعید فطر شاهد حضور پرشمار گردشگران در استان و شلوغی محوطه‌های گردشگری بودیم.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه ادامه داد: از ۲۹ فروردین‌ماه که سفرهای تعطیلات عید سعید فطر آغاز شد تا پایان روز ۳ اردیبهشت‌ماه بیش از ۸۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید کردند.

او در خصوص میزان اقامت گردشگران در استان در این مدت هم گفت: جمعا ۶۴ هزار و ۲۲۲ نفر گردشگر در مراکز اقامتی رسمی همچون هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، میهانپذیرها، خانه مسافرها و اقامتگاه‌های بوم گردی، کمپ‌های شهرداری، مدارس و ... اسکان پیدا کردند.

فرمانی در ادامه به تشدید بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان در این ایام هم اشاره کرد و گفت: جمعا ۷۴ فقره بازدید نظارتی در این مدت انجام گرفت که با یک مورد تشویق و صدور تذکر برای ۱۰ مورد همراه بود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه یادآورشد: مجموعه‌های تاق‌بستان و بیستون پر بازدیدترین مراکز تاریخی استان در این ایام بوده‌اند.

کد خبر 2754826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha