اسکان ۲۳۰ هزار مسافر نوروزی در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه  از اسکان بیش از ۲۳۰ هزار میهمان نوروزی در استان خبرداد.  

به‌گزارش کردپرس، داریوش فرمانی با اشاره به آغاز موج دوم تعطیلات نوروزی در کشور، اظهارکرد: تمهیدات لازم برای پذیرایی از میهمان نوروزی در این ایام در نظر گرفته شده‌است. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه با بیان اینکه در تعطیلات نوروز امسال شاهد حضور قابل توجه گردشگران در سطح استان بوده‌ایم، افزود: از ۲۰ اسفند تا نهم فروردین جمعا ۲۳۰ هزار و ۵۱۶ نفر در مراکز اقامتی استان اسکان پیدا کرده‌اند.

او ادامه داد: ۵۰ درصد از این تعداد در مراکز اقامتی رسمی مانند هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، خانه مسافرها و اقامتگاه‌های بوم گردی، ۴۵ در درصد در مراکز اقامتی غیررسمی مانند مدارس و خوابگاه‌های دانشجویی و پنج درصد هم در کمپ‌های شهرداری و سالن‌های ورزشی اسکان پیدا کرده‌اند. 

فرمانی اضافه کرد: همچنین در این ایام یک میلیون و ۴۶۶ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی، دست ساز و مذهبی استان بازدید کرده‌اند. 

او در ادامه با بیان اینکه در این مدت ۷۳۸ فقره بازدید نظارتی هم مراکز خدمات‌دهی به گردشگران و میهمان نوروزی انجام شده، گفت: براساس بازدیدهای صورت گرفته، برای ۱۰ مرکز حکم تعلیق، به ۱۸ مرکز اخطار کتبی و برای ۸۵ مرکز هم تذکر صادر شده‌است. 

به گفته این مسئول،  برای ۵۹ مرکز هم به دلیل ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی حکم تشویقی صادر شده‌است. 

کد خبر 2754060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha