بازدید بیش از ۴۳٠ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از بازدید بیش از ۴۳۲ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه خبرداد.

به‌گزارش کردپرس، داریوش فرمانی بااشاره به شلوغی این روزهای جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه، اظهار داشت: از ۲۰ اسفند تا اولین روز از فروردین ۱۴۰۲ جمعا ۴۳۲ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه اضافه کرد: همچنین در این مدت ۶۹ هزار و ۷۳۴ نفر در مراکز اقامتی و محل‌های تعبیه شده برای میهمانان نوروزی استان اسکان پیدا کرده اند.

او تصریح کرد: این تعداد میهمان نوروزی در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، میهمانپذیرها، اقامتگاههای بوم گردی، خانه مسافرها، هتل بوتیک‌ها و نیز کمپ‌ها، مدارس و خوابگاه‌های دانشجویی در نظر گرفته شده، اسکان پیدا کرده‌اند.

فرمانی از تشدید نظارت و بازرسی از تاسیسات گردشگری استان به منظور ارائه خدمات مطلوب تر هم خبرداد و گفت: طی این مدت ۱۶۷ مورد بازدید نظارتی از این اماکن و مراکز صورت گرفته که حدود ۱۰ مورد از آنها مورد تشویق قرار گرفته‌اند و ۱۸ مورد هم تذکر گرفته‌اند. برای یک مورد هم اخطار کتبی صادر شده‌است.

در استان کرمانشاه ۲۶ هتل، پنج هتل آپارتمان، ۲۰ میهمانپذیر، ۱۸ مجتمع خدمات رفاهی و ۴۴ اقامتگاه بوم گردی فعالیت می کند.

کد خبر 2753790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha