منطقه آزاد می تواند منشا توسعه  قصرشیرین باشد

سرویس کرمانشاه _ مشاور رییس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در مراسم افتتاح ساختمان منطقه آزاد تجاری قصرشیرین و شروع عملیات اجرایی این منطقه گفت: منطقه آزاد تجاری قصرشیرین می تواند منشا توسعه این شهرستان مرزی و استان کرمانشاه باشد.

به گزارش کردپرس، «سعید محمد» روز پنجشنبه با سفر به قصرشیرین در آیین افتتاح دفتر منطقه آزاد تجاری قصرشیرین افزود: از امروز کلید منطقه آزاد تجاری قصرشیرین به عنوان پانزدهمین منطقه آزاد تجاری تقدیم «نادر نادری» مدیر اجرایی این منطقه که شب گذشته در آیینی معرفی شد، می شود تا در جهت رونق این منطقه قرار گیرد.

وی در ادامه در حاشیه بازدید از مرز پرویزخان در جریان چگونگی روند صادرات و مبادلات مرزی در این مرز رسمی قرار گرفت.

«سعید محمد» به نمایندگی از رئیس جمهور امروز در بدو ورود به قصرشیرین با حضور در مزاری شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و قرار است در ادامه برنامه ها جلسه شورای اداری با حضور ایشان در محل فرمانداری قصرشیرین برگزار شود.

با تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام، قصرشیرین ۱۵ اردیبهشت پارسال جاری به صورت رسمی منطقه آزاد تجاری شد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود.

کد خبر 35467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha