آزموده را آزمودن خطاست / بهزاد خالوندی

سرویس کرمانشاه _ انتخابات مجلس در استان کرمانشاه با تایید صلاحیت‌های چهره‌های جدید و شناخته شده، رقابتی تر از ادوار گذشته است و فرصتی برای انتخاب افراد توانمندتر به جای افراد ناکارآمد و کم اثر.

خبرگزاری کردپرس _ تیم‌های ورزشی بزرگ هرگاه در دست‌یابی به نتیجه مطلوب، ناکام می‌مانند، دنبال انتخاب مربی دیگری می‌روند. خواه مربی فعلی نامدار باشد و خواه جوان و جویای نام. 

اصرار بر حفظ مربی ناکارآمد فعلی در واقع مساوی با تداوم ناکامی ها است. مراد از این کار هم انجام تغییر و تحول گرفتن برای یک نتیجه بهتر است.

  این تغییر و تحول در کادر مربیان تا زمانی که تیم به نتیجه مطلوب برسد، تداوم دارد. 

 در دیگر عرصه‌ها مانند دنیای سیاست و مدیریت، انتخابات شورا، مجلس و ریاست جمهوری هم قاعدتا می‌تواند داستان همین باشد.

وقتی شهروندان احساس می‌کنند یک نماینده در حوزه کاری خود موفق نبوده و مشکلات پابرجاست و ناکارآمدی‌ها همچنان تداوم دارد قاعدتا باید با گذر از اسم‌ها و رسم‌ها، دست به انتخاب های تازه تری بزنند. 

 از میان نمایندگان فعلی استان هم اگر کسانی کارنامه اثرگذاری در عرصه بهبود اوضاع مردم حوزه انتخابیه و کلان استان دارند و در ناکارآمدی‌ها و ناکامی‌ها سهمی نداشته‌اند، بر همه واجب است این امر را اطلاع رسانی کنند تا مردم هم آن را مدنظر داشته باشند.

 استان کرمانشاه ۸ کرسی نمایندگی در مجلس دارد که می تواند یک ظرفیت بزرگ و مهم برای تغییر و توسعه باشد. در این دوره هم چهره های متنوعی از طیف های مختلف علمی و دانشگاهی، مدیران اجرایی سابق و چهره های مستقل در حوزه های مختلف انتخابیه، در لیست تایید صلاحیت شده‌ها قرار دارند.

 برخی از این افراد پیشینه مدیریتی و اجرایی و قرابت فکری بهتری نسبت به مقوله‌های بسیار مهمی مانند کلان‌نگری، توسعه‌گرایی، برنامه‌محوری و ... دارند و می‌توانند گزینه‌های خوب و اثرگذارتری برای استان باشند.

کد خبر 2766777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha