بسترهای لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور فراهم است

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه گفت: بسترهای لازم برای برگزاری یک انتخابات خوب و با حضور حداکثری و پر شور مردم فراهم شده است.

به گزارش کردپرس؛ محمدطیب صحرایی روز شنبه ۱۴ بهمن ماه در نشست ستاد انتخابات استان که با حضور مدیرکل سیاسی وزارت کشور، رئیس ستاد انتخابات استان و اعضای ستاد برگزار شد؛ عنوان کرد: مجموع اقدامات و تدابیری که در حوزه‌های مختلف در استان انجام شده، نویدبخش یک انتخاب خوب و با حضور حداکثری مردم است.

وی عنوان کرد: در سفر اخیر معاون اقتصادی وزیر کشور به استان کرمانشاه، برخی درخواست‌ها در حوزه‌های اقتصادی که می تواند به دلگرمی و مشارکت بیشتر مردم منجر شود، ارائه شد و در سفر مدیرکل محترم سیاسی وزارت کشور هم درخواست‌هایی از طرف استان با این هدف ارائه می‌شود.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: خوشبختانه به مناسبت اعیاد شعبانیه و دهه فجر یک فضای شاد و معنوی در استان ایجاد شده است و این فضای با نشاط را تا روز انتخابات ادامه می‌دهیم.

وی فراهم کردن بسترهای مشارکت خانوادگی در انتخابات را از برنامه های ویژه استان معرفی کرد و گفت: در روز انتخابات یک برنامه بانشاط و فرهنگی در بلوار زیبای تاق بستان با هدف فراهم کردن حضور بانشاط خانواده‌ها در انتخابات برگزار می شود.

صحرایی عنوان کرد: همچنین برنامه های مشابهی در مراکز بیمارستانی و محیط های کارگری، زندان ‌ها و کارخانجات بزرگ در روز انتخابات برای فراهم کردن امکان حضور خانوادگی در پای صندوق‌های رای، برگزار می‌شود.

کد خبر 2766529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha