تایید صلاحیت سه نامزد خبرگان رهبری در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از تایید صلاحیت سه نفر از نامزدهای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ آیت‌الله مصطفی علماء، آیت‌الله امان نریمانی و حجت‌الاسلام مهدی خطیبی سه نامزدی هستند که توسط شورای نگهبان احراز صلاحیت شده اند.

استان کرمانشاه دو کرسی در مجلس خبرگان دارد که از میان دو نماینده فعلی تنها آیت اله نریمانی از حوزه انتخابیه استان کرمانشاه نامزد شده است.

آیت‌الله محمدی عراقی دیگر نماینده فعلی خبرگان کرمانشاه در این دوره، از حوزه انتخابیه استان قم شرکت خواهد کرد.

آیت اله امان نریمانی دیگر داوطلب تایید صلاحیت شده در این حوزه است. آیت اله نریمانی نماینده فعلی مجلس خبرگان است و از اقبال مناسبی در بین مردم به ویژه در شهرستان های غربی و مرزنشین برخوردار است.

آیت اله مصطفی علما نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه یکی دیگر از داوطلبان تایید صلاحیت شده است که از اقبال عمومی خوبی در بین مردم به ویژه شهر کرمانشاه برخوردار است.

حجت الاسلام مهدی خطیبی دیگر داوطلب تایید صلاحیت شده، متولد ۱۳۵۸ شهرستان سنقر و دارای مدرک دکترای فلسفه اقتصاد اسلامی است. این چهره جوان دانشگاهی رقابت دشواری با دو نامزد شناخته شده این حوزه برای راهیابی به مجلس خبرگان خواهد داشت.

کد خبر 2766256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha