24 ساعته خسروی به رونق دوباره هتل های  قصرشیرین کمک می کند

سرویس کرمانشاه _ نماینده وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری گفت: متاسفانه با توجه به تعطیلی مرز در سال‌های گذشته بخشی از هتل های قصرشیرین به تعطیلی کشیده شده‌اند که امیدواریم با ۲۴ ساعته شدن مرز خسروی شاهد رونق مجدد این مجموعه‌ها باشیم.

به‌گزارش کردپرس، نماینده وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به استان کرمانشاه، از مسیر کرمانشاه_خسروی به عنوان راه کربلا بازدید کرد.

جبار گوهری، افزود: در شهر قصرشیرین و پایانه خسروی امکانات اقامتی بسیار مناسبی قرار دارد که در صورت فعال شدن همه آن‌ها ظرفیت پذیرش و خدمات‌دهی زیادی به مسافرین عتبات عالیات دارند.

او ادامه داد: در بازدیدی که از تعدادی از هتل‌های فعال این شهرستان داشتیم، این مراکز از سطح کیفی بسیار مناسبی برخوردارند که می‌توانند بخش مهمی از نیاز اسکان ایام اربعین را فراهم کنند.

گوهری گفت: متاسفانه با توجه به تعطیلی مرز در سال‌های گذشته بخشی از این تاسیسات به تعطیلی کشیده شده‌اند که امیدواریم با ۲۴ ساعته شدن مرز خسروی شاهد رونق مجدد این مجموعه‌ها باشیم.

او افزود: گزارشی از آخرین وضعیت این مراکز تهیه شده و برای انجام اقدامات حمایتی لازم به معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌ها و از طریق ایشان در اختیار وزیر محترم قرار خواهد گرفت.

نماینده وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اظهار کرد: همچنین در این سفر کاری به نمایندگی از معاون وزیر بازدیدی از سرویس‌های بهداشتی و مراکز خدمات‌رفاهی مسیر کرمانشاه _  خسروی به عنوان یکی از اصلی‌ترین مسیرهای تردد زوار اربعین در شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، دالاهو، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین انجام شد.

او افزود: خوشبختانه شرایط کلی خدمات‌دهی و کیفیت سرویس‌های بهداشتی در این مسیر از وضعیت مناسبی برخوردار است و ایراداتی نیز وجود داشت که به دستگاه متولی برای رفع مشکلات اعلام شد.

گوهری افزود: خوشبختانه ستاد اربعین در این مسیر اقدامات مناسبی برای ایجاد سرویس‌های بهداشتی جدید و افزایش ظرفیت خدمات‌دهی در دست اقدام دارد که شایسته تقدیر است.

کد خبر 2758760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha