اتمام عملیات خاکبرداری سایت موقت مسافری شوشمی

سرویس کرمانشاه _ رئیس اداره راهداری شهرستان پاوه از اتمام عملیات خاکبرداری برای توسعه فضای سایت موقت مسافربری پایانه مرزی شوشمی خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ علیرضا حیدری سرپرست فرمانداری پاوه همراه با بخشدار نوسود و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه از آخرین وضعیت سایت موقت مسافری مرز شوشمی بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه به تشریح آخرین وضعیت این سایت و پایانه مسافری پرداخت و گفت: انجام عملیات خاکبرداری برای توسعه فضای سایت موقت مسافربری پایانه مرزی شوشمی به ایستگاه پایانی رسید.

 ابراهیم شهریاری افزود: با اتمام حجم ۲۵ هزار متر مکعبی خاکبرداری این سایت به سرعت عملیات اجرای بیس و آسفالت آن انجام می‌شود سپس کانکس ها نصب میشود.

وی افزود: مطابق برنامه زمانبندی شده، این سایت برای ورود و خروج مسافر از روز عید سعید قربان آماده می‌شود.

شهریاری ادامه داد و گفت: برای انجام عملیات سنگین و ۲۵۰۰۰ متر مکعبی خاکبرداری در زمینی با محیط سخت و سنگی از سه دستگاه بیل مکانیکی چکش دار ، دو دستگاه لودر و یک دستگاه بلدوزر سنگین و نیز هفت دستگاه کامیون برای حمل و تخلیه استفاده شده است.

وی عنوان کرد: با اتمام این عملیات خاکبرداری ۲۰۰۰ متر مربع فضای سایت موقت توسعه می یابد.

 گفتنی است در این بازدید فرماندار پاوه با تاکید بر تسریع کار گفت: انتظار می‌رود تمامی دستگاه های مربوطه بر طبق توافقات صورت گرفته بین دو استان کرمانشاه و حلبچه عراق همچنان تا حصول نتیجه و افتتاح بازگشایی تردد مسافر در عید سعید قربان پای کار باشند.

وی افزود: از هیچ دستگاهی کوتاهی به هر دلیلی پذیرفته نیست. و این سایت موقت تا قبل از عید سعید قربان آماده بهره برداری می‌شود.

کد خبر 2757179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha