کرمانشاه از موقعیتی فوق‌العاده برای احداث بندر خشک برخوردار است

سرویس کرمانشاه _ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: کرمانشاه در مسیر کریدورهای مبادلاتی شرق به غرب و شمال غرب به جنوب غرب کشور و همچنین مسیر کربلا و یغداد واقع شده از یک موقعیت مکانی فوق العاده‌ برای اجرای طرح بندر خشک برخوردار است.

حسن نوروزی در گفتگو با خبرنگار کردپرس کرمانشاه با اعلام این موضوع گفت: استان کرمانشاه به دلیل برخورداری از قابلیت اتصال به شبکه ریلی از قابلیت  استقرار بندر خشک برخوردار است.

وی افزود: کرمانشاه همچنین در مسیر کریدورهای مبادلاتی شرق به غرب، شمال غرب به جنوب غرب و  مسیر کربلا و بغداد واقع شده از یک موقعیت مکانی فوق العاده‌ برای اجرای این طرح برخوردار است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه افزود: با استقرار بندر خشک می توان کارهای بسیار مهمی را در حوزه تجارت و بازرگانی استان انجام داد.

وی اجرایی شدن طرح بندر خشک را نیازمند پیگیری های مداوم دانست و گفت: این طرح فعلا در مراحل مقدماتی قرار دارد ولی می تواند به عنوان یک موضوع بسیار کلیدی و تحول آفرین به شکل جدی تری دنبال شود. 

نوروزی در مورد آخرین وضعیت این طرح گفت: طرح بندر خشک در مرحله جانمایی است و زمین های مناسبی هم برای آن در نظر گرفته شده که می توان این طرح مهم را در آنجا جانمایی کرد.

کد خبر 2755784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha