كرمانشاه داراي تنها بندر خشك در غرب كشور خواهد بود

سرویس کرمانشاه - استاندار کرمانشاه گفت: اجراي بندر خشك در كرمانشاه نهايي شده و اين طرح در زميني به وسعت 400 هكتار با سرمایه‌ی 900 ميليارد تومان اجرا خواهد شد.

سرویس کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: اجراي بندر خشك در كرمانشاه نهايي شده و اين طرح در زميني به وسعت 400 هكتار با سرمایه‌ی 900 ميليارد تومان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در جلسه ستاد سرمايه گذاري استان با بیان این مطلب افزود: براساس تصميم وزارت راه و شهرسازي، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران متولي ايجاد بندرخشك در استان كرمانشاه باشد.

وی اظهار کرد: سرمایه گذاران حتی با صد میلیارد تومان نیز می توانند کار خود را در بندر خشک آغاز کنند. تنها بندر خشك در غرب كشور، كرمانشاه است و براي اين مهم به نتايج خوبي دست پيدا كرديم و تاکنون یک‌ سرمایه گذار برای ایجاد بندر خشک اعلام آمادگی کرده است.

بازوند تصريح كرد: مکان در نظر گرفته شده برای بندر خشک در نزدیکی فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه است و سرمایه گذاران به راحتی می توانند از امکانات فرودگاهی استفاده کنند.

وي گفت: امکان ایجاد مناطق ویژه اقتصادی و تجاری در بنادر خشک وجود دارد.

استاندار كرمانشاه با اشاره به اينكه یک سرمایه گذار برای ایجاد نیروگاه های کوچک اعلام آمادگی کرده است، گفت: آب منطقه ای و شرکت برق منطقه ای قرار است در زمینه ایجاد نیروگاه های کوچک تولید برق با سرمایه گذاری که اعلام آمادگی کرده است، همکاری کنند.

کد خبر 86560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha