بزرگراه کامیاران -  نورآباد تا دو سال دیگر تکمیل می شود

سرویس کرمانشاه _ مهرداد آهکی با بیان اینکه قطعه هرسین به نور آباد هنوز آغاز نشده است؛ افزود: در صورت تامین اعتبارات که میزان آن ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است این کریدور به طور کامل در این استان در مدت ۲ سال به پایان خواهد رسید.

به گزارش کردپرس؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از مجموع ۱۵۰ کیلومتر کریدور بزرگراهی غرب کشور در استان، تاکنون حدود ۷۵ درصد زیر بار ترافیکی رفته است.

مهرداد آهکی گفت: کریدور بزرگراهی غرب کشور به طول یک‌ هزار و ۴۵۰ کیلومتر، مرز بازرگان را به بندر امام خمینی (ره) در استان خوزستان متصل می‌کند که حدود ۱۵۰ کیلومتر از این شبکه حمل‌ و نقل جاده‌ای در استان کرمانشاه قرار دارد.

وی یادآور شد: این کریدور در استان کرمانشاه از کامیاران شروع شده و پس از عبور از سه راهی قزانچی از طریق کنارگذرهای غربی و شرقی کرمانشاه به سمت هرسین و نور آباد ادامه یافته و سپس به آزادراه خرم آباد و پل زال متصل می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اضافه کرد: هم اینک قطعه کامیاران به قزانچی به اتمام رسیده و تنها تقاطع غیر همسطح آن باقی مانده است که در حال تکمیل است.

آهکی یادآور شد: پس از آن کنارگذر غربی قرار دارد که جزو پروژه های تمام شده تلقی می شود و در ادامه کنارگذر شرقی است که این قطعه نیز به اتمام رسیده است و تنها ۲ قطعه ۱۰ و پنج کیلومتری در مجموع از آن باقی مانده است.

وی با بیان اینکه قطعه هرسین به نور آباد هنوز آغاز نشده است و جزو طرح هایی است که در سفر رییس جمهور مصوب شده است افزود: در صورت تامین اعتبارات که میزان آن ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است این کریدور به طور کامل در این استان در مدت ۲ سال به پایان خواهد رسید.

کد خبر 43320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha