ساماندهی محلات حاشیه‌ای در دستور کار وزارت کشور است

سرویس کرمانشاه _ احمد وحیدی در دیدار با آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از برنامه ویژه وزارت کشور برای ساماندهی مناطق حاشیه‌ای در شهرهای کشور خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ وزیر کشور که صبح امروز برای حضور در آیین معارفه و تکریم استاندار کرمانشاه به استان وارد شده است در این دیدار عنوان کرد: معضل حاشیه نشینی در طول زمان در شهرهای بزرگ کشور شکل گرفته است و متاسفانه در ادوار گذشته کمتر به این موضوع توجه شده است.

وی افزود: در دولت مردمی با نگاهی ویژه موضوع ساماندهی محلات حاشیه‌ای دنبال می شود و این مناطق در شهرهای سراسر کشور شناسایی شده‌اند.

دکتر وحیدی عنوان کرد: وزارت کشور با کمک مجموعه‌های مختلف و شهرداری‌ها، به دنبال حل مشکلات و معضلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی این مناطق است.

وی افزود: در سفر قبلی به استان کرمانشاه از مناطق حاشیه‌ای این شهر مانند محله‌های آقاجان و ملاحسینی بازدید به عمل آمد و از نزدیک معضلات اجتماعی و مشکلات آن‌ها به شکل میدانی مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر کشور ادامه داد: در آن بازدید مقرر شد شهرداری کرمانشاه با کمک دیگر مجموعه‌ها، با جدیت برنامه ساماندهی این محلات را پیگیری کند.

وی در پایان با تقدیر از تلاش‌های بهمن امیری مقدم استاندار سابق طی مدت حضور در استان کرمانشاه، برای دکتر محمدطیب صحرایی استاندار جدید آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 40687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha