اربعین امسال آغازی برای دیده شدن ظرفیت های عظیم کرمانشاه بود

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه، گفت: اربعین حسینی امسال آغازی برای توجه بیشتر به ظرفیت ها و پتانسیل های استان کرمانشاه در سطح ملی و منطقه ای بود.

به گزارش کردپرس؛ محمدطیب صحرایی در نشست تکریم و معارفه فرماندار دالاهو گفت: در طول ایام اربعین به لطف زیرساخت‌ها و امنیت مسیر مرز خسروی، صدها هزار زوار حسینی از طریق این مرز عازم کربلا شدند.

وی افزود: حضور گسترده زوار در استان کرمانشاه و عبور آرام و ایمن آن ها نشان دهنده امنیت و امکانات زیرساختی مناسب ایجاد شده در راه کربلا و شهرستان های واقع در این مسیر از جمله دالاهو است.

وی افزود: اربعین امسال آغازی برای توجه بیشتر به ظرفیت ها و پتانسیل های استان کرمانشاه در سطح ملی و منطقه ای بود.

وی  به نقش محوری مردم منطقه در رقم خوردن اتفاقات خوب در آینده اشاره کرد و گفت: اگر کارها و تلاش های ما با برنامه ریزی و همدلی و هم افزایی همراه باشد بی گمان چهره استان و شهرستانی مانند دالاهو در دو سال آینده با شرایط امروز آن بسیار متفاوت خواهد بود.

صحرایی یادآور شد: استان‌هایی که به دنبال همدلی و همگرایی هستند مطمئناً در پیمودن مسیر پیشرفت موفق‌تر خواهند بود ولی اگر راه تفرقه و ضدیت با هم در پیش گرفته شود خیلی زود آثار مخرب این رویکردها را در پیشرفت استان خواهیم دید.

وی عنوان کرد: شهرستان دالاهو با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل های آن و همچنین برنامه هایی که برای آن درنظر گرفته شده، بی‌گمان آینده روشن‌تری را پیش روی خواهد داشت.
استاندار کرمانشاه تامین منابع آب مطمئن برای این شهرستان را یک اولویت مهم برشمرد و از فرماندار این شهرستان خواست این موضوع را با جدیت دنبال کند.

صحرایی تکمیل و واگذاری چند هزار واحد مسکونی به مردم را یک موفقیت در حوزه مسکن توصیف کرد و گفت: راه و شهرسازی موظف شده است 2 هزار واحد مسکونی باقی مانده از مسکن مهر از جمله در شهرستان دالاهو را هر چه سریعتر تکمیل و تا پایان سال به مردم  واگذار کند.

در این مراسم از زحمات ۱۸ ماهه کیومرث جلیلیان، فرماندار سابق شهرستان دالاهو تقدیر و مسعود محنتی به عنوان فرماندار جدید شهرستان معارفه شد.

کد خبر 2760655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha