عذرخواهی رئیس کمیسیون امنیت ملی برای صف نان در آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن عذر خواهی از مردم، از برگزاری جلسه‌ای با حضور وزرا و مسئولان مربوطه برای حل معضل توزیع نان و صف‌های طولانی ناشی از آن، خبر داد.

به گزارش کردپرس ازخانه ملت؛ وحید جلال زاده ضمن عذرخواهی از مردم به خاطر رنج و زحمتی که در روزهای گذشته به جهت کمبود نان و صف‌های تشکیل شده متحمل شدند، گفت: اصلاح یکباره سهمیه آرد استان دلیل ایجاد صف‌های طولانی نان است.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و اقدامات صورت گرفته جهت برطرف کردن این موضوع گفت: در تماسی که روز گذشته با مسئول طرح هوشمند سازی در وزارت اقتصاد داشتم قرار شد اصلاح سهمیه نان به تدریج صورت گیرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه این مشکل علاوه بر استان آذربایجان غربی در برخی استان‌های دیگر نیز به وجود آمده است، تاکید کرد: روز شنبه و در جلسه‌ای که با وزرا و مسئولین مربوطه و دستگاه‌های دخیل در این امر خواهم داشت، به موضوع توزیع نان در سطح ملی رسیدگی خواهد شد.

به گزارش کردپرس، مردم ارومیه و برخی دیگر از شهرهای آذربایجان غربی از ابتدای سال با مشکل تهیه نان و مرغ روبه رو بوده اند. صف های خرید نان و مرغ در این استان برقرار است و مسئولان اما همچنان از عدم کمبود می گویند! خبرگزاری کردپرس پیشتر در گزارشی با عنوان غمِ نان!!! نوشته بود: طرح هوشمند سازی توزیع آرد و اخیر طرح جدید (نانینو)!! که به هوشمند سازی فروش نان اختصاص یافته باز هم نتوانسته دردی از مردم دوا کند و مشکل صف های طولانی را حل کند چرا که مشکل تنها تخلفات سیستمی و افزایش تقاضاهای مردمی نیست! اصلا نان و مرغ این کالاهای اساسی چرا باید بازار سیاه داشته باشند، آیا پاسخ این پرسش را نباید در نامدیریتی ها در دولت و وزارت جهاد کشاورزی جست؟! /.

کد خبر 2756215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha