تکرار استیضاح شهردار قروه؛ هر سال طرح سؤال!

سرویس کردستان- استیضاح شهردار قروه در حالی برای دومین بار صورت گرفته که روند استیضاح قبلی نامعلوم ماند و در این میان میزان تذکرات به شهردار هم افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار کردپرس، بهمن ماه سال ۱۴۰۰ بود که «هادی مرادیانی» یکی از اعضای شورای قروه اقدام به طرح سؤال از شهردار کرد. طرح سؤالی که به دلیل قانع نشدن یک سوم اعضا از پاسخ های شهردار به استیضاح کشیده شد. استیضاحی که به سال ۱۴۰۱ کشید و نامعلوم ماند.

گرچه انتظار می رفت اعضای شورا روند استیضاح را مشخص کنند اما نه تنها خبری نشد بلکه میزان تذکرات به شهردار روز به روز افزایش یافت؛ این تذکرات در حالی بود که هنوز شهردار نتوانسته وعده های خود را عملی نماید و حتی پروژه های نیمه تمام را به سرانجام برساند!

با این وجود زیر سایه استیضاح نافرجام قبلی، براساس اطلاعات به دست آمده اواخر سال قبل «یحیی رستمی» با پرسش ۲۲ سؤال از شهردار، بار دیگر روند استیضاح را در پیش گرفته است.

این بار هم شهردار موفق نشده یک سوم اعضا را از پاسخ های خود قانع کند و قرار است نشست استیضاح به زودی برگزار شود و باید دید آیا اعضای شورا می توانند تصمیم بگیرند یا باز هم به گرد مدار نامعلوم خود می چرخند!؟

در هر صورت عملکرد شهردار قروه چندان قابل قبول نبوده و بسیار مورد انتقاد شهروندان قرار دارد و حتی تعدادی معتقدند که شهردار پس از جریان تخلف وام باید استعفا می داد، بر همین مبنا انتظار می رود شورای شهر اندکی در انجام وظایف خود احساس مسئولیت کرده و همچنین همان طور که مدام از شفاف سازی و علنی بودن نشست ها می گویند در عمل هم پایبند به این گفته های خود باشند و مطابق قانون عملکردشان را به مردم اعلام نمایند. /

کد خبر 2754587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha