شهردار قروه استعفا داد/استیضاحی در کار نبود

سرویس کردستان- «میلاد خالدیان» یکی از اعضای شورای شهر قروه با بیان اینکه شهردار استعفا داد و استیضاح نشد، گفت که با استعفای شهردار جلسه استیضاحی هم برگزار نشد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، شامگاه سه شنبه خبر از استیضاح شهردار داده شد، خبری که بلافاصله توسط یکی از اعضای شورای شهر به استعفا تبدیل گشت.

«میلاد خالدیان» در تماسی اعلام کرد که شهردار قبل از برگزاری هرگونه نشست مرتبط به استیضاح استعفا داد که مورد پذیرش قرار گرفت و با تشکیل نشست فوق العاده سرپرست برای شهرداری انتخاب شد.

او با بیان اینکه هیچ گونه نشستی در رابطه با استیضاح تشکیل نشده بر استعفای شهردار نه استیضاح او تأیید کرد.

تمامی این موارد در حالی است که در این دو سال شورای شهر دو بار شهردار را به استیضاح کشانده بودند که بار نخست با طرح سؤال «هادی مرادیانی» بدون نتیجه و نامعلوم ماند و بار دوم هم با طرح سؤال «یحیی رستمی» درست نزدیک به برگزاری نشست نهایی به استعفای شهردار رسید.

با این وجود شورای شهر اگر قصد استیضاح شهردار را نداشتند باید دلایل خود را بیان کنند و عملکرد شهردار را برای مردم شفاف سازی نمایند تا اگر کمکاری بوده شهروندان مطلع شوند و اگر نه مدیریت درستی داشته به اطلاع عموم رسانده شود.

در هر صورت حالا با رفتن شهردار، انتظار می رود اعضای شورای شهر به جای تمرکز روی «استعفا یا استیضاح» تلاش کنند انتخابی براساس ضوابط داشته باشند و شهر را از این وضعیت نابسامان نجات دهند./

کد خبر 2754702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha