ادامه تاخت بی امان کرونا در ایران/ 527 مرگ و 39 هزار و 111 بیمار جدید در یک روز

سرویس ایران_ بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، متاسفانه در شبانه روز گذشته 527 بیمار کووید - ۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

به گزارش کرد پرس ، در 24 ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۹ هزار و111 بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و 707 نفر از آنها بستری شدند.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، 527 بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۶ هزار و 742 نفر رسید.

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۱۴ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۶۴۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و سه میلیون و ۶۱۰ هزار و ۷۷۵ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۸ میلیون و ۵۶ هزار و ۴۱۷ دُز رسید. افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

خوشبختانه تا کنون سه میلیون ۶۷۴ هزار و ۵۲۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۷۱۵۴ هزار نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۶ میلیون و ۹۸۴ هزار و ۶۳۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۳۳۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۸ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

کد خبر 15188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha