پلمب واحدهای صنفی متخلف در مهاباد به 23 مورد افزایش یافت

سرویس آذربایجان غربی- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد اظهار کرد: در پی انجام گشت های مشترک نظارتی اداره صمت و شبکه بهداشت شهرستان از نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی مطابق مصوبات ستاد ملی کرونا 23 واحد صنفی متخلف پلمب شد.

محمد جهین در این باره به کردپرس گفت: با عنایت به رنگ بندی های اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا مهاباد همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و فعالیت های گروه های شغلی 3،2و 4 ممنوع است و تنها واحدهای صنفی گروه 1 با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می توانند فعالیت کنند.

او افزود: انتظار می رود کسبه و اصنافی که در گروه 1 حضور دارند و مجاز به فعالیت می باشند خدمات رسانی خود را به نحوی مدیریت کنند که از تشکیل صف و ازدحام بیش از حد مردم جلوگیری به عمل آید و در غیر اینصورت مطابق قانون با واحدهای متخلف رفتار خواهد شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: در پی اجرای گشت مشترک که با حضور نمایندگان ادارات صمت، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی و نظارت و بازرسی مهاباد انجام شد بیش از 450 مورد بازرسی از واحد های صنفی صورت پذیرفت که منجر به صدور 25 مورد تذکر کتبی عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و 23 واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

جهین تصریح کرد: آرایشگاه های زنانه و مردانه، نمایشگاه های خودرو، مشاوران املاک و قلیان سراها عمده اصناف پلمب شده در این مدت هستند، همچنین پنج تالار عروسی نیز با وجود اخطارهای قبلی به عدم علت رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی پلمب شدند.

او افزود: اگر واحدها بدون توجه به شرایط حساس در زمینه مقابله با ویروس کرونا، فعالیت خود را با وجود مصوبه ممنوعیت ادامه دهند بر اساس قوانین و مقررات وضع شده با واحدهای متخلف برخورد خواهد شد./

کد خبر 8406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha