راه‌انداری بازارچه‌های صنایع‌دستی در ورودی  شهرهای کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: در ایام نوروز در ورودی همه شهرهای استان کرمانشاه نمایشگاه موقت صنایع‌دستی دایر می‌شود.

به‌گزارش کردپرس، داریوش فرمانی در جلسه شورای اداری اداره‌کل میراث فرهنگی، اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر در سطح استان و شهرستان‌ها باید آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی را داشته باشند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با اشاره به تقارن تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان، گفت: بحث پذیرایی از مهمان‌های نوروزی در اماکن تاریخی، تفریحی و جانمایی سیاه چادرها باید به گونه‌ای باشد که حساسیت‌های این ماه مبارک لحاظ شود.

او افزود: با توجه به تاکید وزارتخانه در ورودی همه مراکز شهرستان و شهرهای بزرگ بازارچه‌های صنایع‌دستی دایر می‌شود.

فرمانی ادامه داد: باید از تجربیات سال‌های گذشته بیشترین بهره را برای رفع مشکلات و نواقص احتمالی ببریم که بتوانیم شاهد خدمات بهتر و بیشتری به گردشگران باشیم.

او افزود: در این ایام تمهیدات لازم برای برپایی نوروزگاه در شهرستان‌ها و اماکن گردشگری دیده شود و ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی در ورودی شهرها برپا شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، با اعلام اینکه در پایگاه‌های میراث‌فرهنگی سطح استان نوروزگاه برگزار می‌شود، گفت: امسال در نوروزگاه بیستون فرصتی برای برگزاری شب فرهنگی شهرستان‌ها فراهم شده است که در صورت مساعدت فرمانداری‌ها و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند یک اتفاق مهم برای معرفی استان شکل بگیرد.

کد خبر 43614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha