مدیریت خودگردان آماده مقابله با حمله زمینی ارتش ترکیه است

سرویس سوریه - فوزا یوسف عضو هیئت رهبری حزب اتحاد دموکراتیک (PYD) با اشاره به احتمال حمله زمینی ارتش ترکیه به کوبانی، بیان کرد که مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه آماده مقابله با حملات ترکیه است.

به گزارش کردپرس، «فوزا یوسف» عضو هیئت رهبری حزب اتحاد دموکراتیک (PYD) در مصاحبه‌ای با آژانس خبری مزوپوتامیا با اشاره به احتمال حمله زمینی ترکیه، بیان کرد که مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه آماده مقابله با هرگونه حمله‌ای علیه این مناطق است.

فوزا یوسف گفت: «اردوغان در شرایط سختی قرار دارد. وی می‌خواهد برای پیروزی در انتخابات دست به هر کاری بزند. بنابراین به عقیده ما احتمال حمله زمینی چندان دور از ذهن نیست. اردوغان به پیروزی در انتخابات نیاز دارد. او اینگونه می‌اندیشد که اگر به کوبانی حمله کند، نژادپرستان ترکیه به او رای می‌دهند. اما باید این را بداند که جنگی که اکنون آغاز شود همانند جنگ عفرین و سرکانی نیست، این جنگ از هر نظر برای ما جنگ بودن و نبودن است و هیچ فرصتی برای عقب‌نشینی وجود نخواهد داشت. و لازم است که همگی بر این اساس، محاسبات خود را انجام دهند. هیچ راه دیگری جز موفقیت پیش روی ما نیست. این یک نبرد سرنوشت‌ساز برای ما خواهد بود».

فوزا یوسف در پایان این مصاحبه گفت: «مدیریت خودگردان آماده مقابله با هر حمله و تهدیدی هم از نظر نظامی و هم از نظر سیاسی، اجتماعی، دیپلماتیک و اقتصادی است.»

کد خبر 42097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha