برگزاری مراسم ورود و استقبال از ۵۵ شهید گمنام در مرز مهران

سرویس ایلام - فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام از برگزاری مراسم ورود و استقبال از ۵۵ شهید گمنام در مرز مهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار جمال شاکرمی در جلسه استانی هماهنگی استقبال و تشیع شهدای گمنام گفت: مراسم استقبال و تشییع شهدای جاویدالاثر دوران دفاع مقدس در طی آیینی با حضور مردم و مسئولان استانی و کشوری روز پنجشنبه ۲۴ آذر ساعت ۹ صبح در پایانه مرزی و پس از آن در سطح شهر مهران برگزار می شود.

وی افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای عزیز همزمان با سراسر کشور در ۶ دی ماه سال‌جاری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در شهر ایلام برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه استان ایلام گفت: پیکرهای پاک و مطهر این شهیدان از مناطق جبهه میانی همچون مندلی، سومار، زرباطیه، قلاویزان و بدره عراق تفحص شده و بنا داریم که در ایام فاطمیه (س) مراسمات معنوی با حضور این پیکرها در جمع هیات های مذهبی، دانش آموزان و دانشجویان و آحاد مردم برگزار کنیم.

سردار شاکرمی بیان کرد: با هماهنگی به عمل آمده با کمیته مرکزی تفحص شهدا، تعداد ۵ شهید گمنام برای تدفین در مناطق مختلف استان ایلام در نظر گرفته شده که زمان و مکان تدفین به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

کد خبر 40385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha