تشکیل اکیپ های ویژه برای برخورد با انشعابات غیرمجاز آب

سرویس کرمانشاه _ سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به ضروری بودن برخورد با اشعابات غیرمجاز آب، خواستار تشکیل اکیپ‌هایی برای برخورد متخلفان برای عبور از بحران آب در فصل تابستان شد.

به گزارش کردپرس؛ ابراهیم رحیمی‌زنگنه، امروز در جلسه کمیته آب شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه مقابله با تنش آبی حادث شده در اثر خشکسالی به کار جهادی نیاز دارد، گفت: بخشی از مشکلات آب شهرستان در حوزه زیرساختی بوده که نیاز به پیگیری جدی دارد و بخش دیگر آنها به مشکلات حوزه مدیریتی برمی‌گردد که باید مدیران و مسئولان با کار شبانه روزی برای حل این مشکلات پای کار باشند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه در ادامه از وجود انشعابات غیرمجاز آب به عنوان یک مشکل جدی حوزه مدیریتی یاد کرد و افزود: باید اکیپ‌هایی در سطح شهرستان تشکیل شده تا با انشعابات غیرمجاز برخورد جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: اگر در هر یکی از بخش‌های شهرستان یک اکیپ برای برخورد با انشعابات غیرمجاز مستقر شود، می‌توانیم از بحران آب در فصل تابستان به خوبی عبور کنیم.

رحیمی‌زنگنه اشاره ای هم به شکستگی‌های جزیی لوله‌های آب در طول مسیر انتقال داشت و گفت: باید این شکستگی‌های جزیی که اتلاف آب زیادی داشته و کم هم نیستند با یک اقدام جهادی در مدت یک هفته اصلاح و ترمیم شوند تا از هدررفت آب جلوگیری شود.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به آغاز عملیات اجرایی پروژه انتقال آب از مخازن چمن به مخزن جمهوری شهر کرمانشاه طی امروز در راستای تقویت آب شهر کرمانشاه داشت و گفت: با بهره‌برداری از این طرح، مشکل آب مردم جنوب شهر کرمانشاه پس از چند دهه مرتفع خواهد شد.

رحیمی‌زنگنه با بیان اینکه با بهره‌برداری از این طرح مشکل کم آبی و افت فشار مناطقی از جنوب و جنوب غربی شهر کرمانشاه از جمله پردیس، بهار، صدرا و ... رفع خواهد شد، گفت: قرار شده کمتر از دو ماه دیگر این خطوط لوله به مخازن آب وصل و مشکل قطعی آب بیش از ۲۰۰ هزار نفر در شهر کرمانشاه مرتفع شود.

در ادامه این نشست که با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه برگزار شد، مشکلات آبرسانی به بخش‌های مختلف شهرستان کرمانشاه از سوی بخشداران شهرستان مطرح و برای رفع آنها راهکار ارائه شد.

کد خبر 35341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha