انتقال اجساد 27 نظامی ترکیه در عملیات کردستان عراق به حکاری

سرویس ترکیه - رسانه های کردستان ترکیه اعلام کردند که اجساد متعلق به 27 کشته در درگیری های 4 روز گذشته کردستان عراق به حکاری منتقل شده اند و بسیاری نیز در میدان جنگ باقی مانده اند.

به گزارش کردپرس، در حالی که درگیری ها در مناطق زاپ، آواشین و متینا در کردستان عراق همچنان ادامه دارد، رسانه های کردستان ترکیه از انتقال 27 جسد متعلق به نیروهای نظامی ترکیه به بیمارستان ها و سردخانه های حکاری خبر دادند.

بنا بر خبر مزوپوتامیا، اجساد متعلق به 27 نیروی نظامی که در درگیری های 4 روز گذشته در عملیات موسوم به «پنجه قفل» جان خود را از دست داده اند، به بیمارستان های حکاری و منطقه یوکسک اُوا منتقل شده است. بر اساس این خبر اجساد با هواپیماهای باری از فرودگاه صلاح الدین ایوبی به زادگاهشان فرستاده شده اند.

بر اساس اطلاعات دریافتی از نیروهای گارد محلی که برای شرکت در عملیات مذکور فرستاده شده بودند، درگیری ها در منطقه زاپ متمرکز است. نیروهای گارد گفته اند که اجساد بسیاری از نیروهای جان باخته در این درگیری ها به دلیل شدت درگیری همانطور در میدان جنگ باقی مانده اند. آنها همچنین اعلام کردند که 150 نیروی نظامی مجروح ترکیه در بیمارستان صحرایی تیپ کماندویی کوه حکاری تحت مداوا هستند. بنا بر اطلاعات شاهدان محلی بیمارستان های منطقه دیگر جایی برای زخمی ها ندارند.

کد خبر 35205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha