کش و قوس یک ماهه معرفی اعضای علی البدل شورای شهر ارومیه

سرویس آذربایجان غربی- در حالیکه فرماندار ارومیه از معرفی پنج عضو علی البدل شورای اسلامی این شهر به جای اعضای اصلی تعلیق شده خبر داده، اما سخنگوی شورای شهر ارومیه معارفه را تایید نکرده و اعلام این خبر را شتاب زدگی عنوان کرده است.

به گزارش کردپرس، به دنبال دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی و تعیین ضرب العجل برای مدیران مربوطه در خصوص لزوم آغاز فعالیت اعضای علی‌البدل، بعد از مدت ها بلاتکلیفی فرماندار شهرستان ارومیه از قطعیت آغاز به کار این اعضا خبر داد و تعلیق قطعی نفرات قبلی شورای شهر را تایید کرد.

غلامحسین عماری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز پنج نفر از اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر ارومیه پیرو تعلیق پنج نفر از اعضای این شورا، توسط دستگاه قضایی؛ به عنوان جانشین معرفی شدند.

اما پس از آن؛ سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌و گو با جام‌جم گفت: خبر معارفه اعضای علی‌البدل که در خروجی رسانه‌ها قرار گرفته، شتاب‌زده بوده و اطلاعات مندرج در آن صحیح نیست.

او افزود: اعضای علی‌البدل دیروز با حضور در فرمانداری، ابلاغ‌های خود را دریافت کردند و مراسم تحلیف و معارفه بعد از تعطیلات چند روز آینده برگزار شده و بصورت رسمی اعضای علی‌البدل جایگزین پنج عضو تعلیق شده می‌شوند.

گفتنی است؛ هشتم اردیبهشت ماه سال جاری فرماندار ارومیه خبر تعلیق ۵ نفر از اعضای شورای شهر ارومیه را طبق دستور قضایی اعلام کرد ولی با گذشت بیش از یک ماه از این تعلیق هنوز مراسم معارفه اعضای علی البدل برگزار نشده است!!

در راستای پرونده فساد مالی شهرداری ارومیه، کیفر خواستی برای تعدادی از متهمان پرونده مدیریت شهری صادر شده و نام ٥ نفر از اعضای فعلی شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در میان آنان وجود داشت.

طبق حکم معاون دادستان و بازپرس شعبه دوم و در راستای عمل به قانون، این پنج نفر از اعضای فعلی شورای اسلامی شهر ارومیه از حضور در جلسات شورا منع شده و قرار شد ٥ نفر از ٧ نفر اعضای علی البدل ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ارومیه جانشین نفرات تعلیق شده شدند.

مرتضی بهرام، یعقوب حسینی گرگاپور، علی مصطفی زاده، توحید علی نژاد اصل و عادل اعظم انهر، پنج نفر اول اعضای علی البدل ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ارومیه هستند که جایگزین اعضای تعلیق شده می شوند.

در کردپرس بیشتر بخوانید؛

شورای شهر ارومیه در بلاتکلیفی/ معارفه علی البدل ها در ابهام!

٥ عضو شورای شهر ارومیه تعلیق شدند!

صدور کیفرخواست برای ٨٤ متهم پرونده فساد مالی شهرداری ارومیه/ پای شوراهای ادوار هم گیر است!

کد خبر 33517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha