افتتاح اولین سینما روباز کردستان در ماه رمضان

سرویس کردستان - مدیر امور سینمایی حوزه هنری کردستان گفت: اولین سینما روباز استان تا پایان ماه مبارک رمضان در سنندج افتتاح می شود.

به گزارش کرد پرس، حیدر مرادی با به اشاره افتتاح اولین سینما روباز در سنندج، گفت: این سالن در 3 سانس فعال خواهد بود و ظرفیت 50 نفر دارد که در حین تماشای فیلم امکان سرو غذا هم فراهم شده است.

وی با بیان اینکه این پردیس صرف نمایش فیلم نیست، افزود: سینما روباز سنندج یک پاتوق فرهنگی است و امیدوارم این پروژه بیش از گذشته موجب ارتقای فرهنگ این خطه باشد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کردستان در خصوص کاهش قیمت بلیط سینما در ماه رمضان، اظهار کرد: بلیط سینماهای کردستان در ایام ماه مبارک رمضان تا قبل از ساعت ۱۹ نیم بها است و به مناسبت عید فطر فیلم لامینور اکران عمومی می‌شود.

مرادی با اشاره به رشد ۶ برابری فروش بلیط سینما در ایام عید نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ادامه داد: سال گذشته ۷۸۸ نفر و امسال 5 هزار نفر مخاطب سینما در استان کردستان بودند.

وی در خصوص میزان فروش فیلم‌های سینمایی نیز بیان کرد: در حال حاضر 7 فیلم برروی پرده سینما است که ۲ فیلم کمدی سگبند و شادروان و موقعیت مهدی در ژانر دفاع مقدس به ترتیب ۳ فیلم پر فروش سینما هستند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کردستان یادآور شد: امکان خرید بلیط ‌سالن روباز به صورت اینترنتی هم فراهم شده و علاقه‌مندان به سینما برای تهیه بلیط به صورت اینترنتی از سایت سینما تیکت و یا مراجعه حضوری به گیشه سینما اقدام به خرید کنند.

کد خبر 30188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha