تردد 3 میلیون و 600 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی ۳میلیون و ۶۶۱ هزار خودرو در کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده‌اند.

به‌گزارش کردپرس؛ شهرام کهریزی  با بیان اینکه طرح نوروزی راهداری استان از ۲۴ اسفند اغاز شده، اظهار کرد: از شروع این طرح تا پایان روز ۲۹ اسفند، ۳میلیون ۶۶۱ هزار خودرو در کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در این بازه زمانی تردد ورودی به استان کرمانشاه ۲۵۸ هزار خودرو و تردد خروجی از استان ۲۵۹ هزار خودرو بوده‌ است‌.

او درباره تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین گفت: تردد وسایل نقلیه سبک ۳میلیون و ۴۹ خودرو و تردد وسایل نقلیه سنگین ۶۸۷ هزار خودرو است.

کهریزی عنوان کرد: در طرح نوروزی این اداره کل کلیه نیروها جهت خدمات‌رسانی مطلوب به هموطنان در آماده‌باش کامل هستند و راهدارخانه‌ها برای برای اسکان موقت مسافری نوروزی تجهیز شده‌است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه در پایان افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها بصورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران جاده‌ای است و هموطنان می‌توانند با تماس با این سامانه از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مطلع شوند.

کد خبر 2768461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha