ورود مسافران نوروزی به پاوه ۱۰ درصد افزایش یافت

سرویس کرمانشاه _ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان پاوه از افزایش حدود ۱۰درصدی ورود مسافران نوروزی به شهرستان پاوه نسبت به مشابه سال قبل خبر داد.

به‌گزارش کردپرس، هادی شریفی با اشاره به ورود حجم قابل توجهی از گردشگران نوروزی به این شهرستان، اظهار کرد: امسال نسبت به مشابه سال گذشته افزایش حدود ۱۰ درصدی ورود گردشگران به این شهرستان را شاهد بوده‌ایم. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان پاوه تصریح کرد: روستاهای هجیج، داریان، ساتیاری و جاذبه‌های طبیعی بخش باینگان بیشترین آمار مسافران نوروزی راداشته‌اند. 

او با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای میزبانی از گردشگران نوروزی فراهم شده،  تاکید کرد: ۲۰ اقامتگاه بوم‌گردی، دو هتل، دو مهمانپذیر و ۳۰۰ خانه‌مسافر در این ایام به اسکان مسافران نوروزی می‌پردازند. 

شریفی در ادامه با بیان اینکه در روزهای گذشته ظرفیت مراکز اقامتی پاوه کاملا تکمیل شده‌ است، به وجود قریب به ۲۰ روستای گردشگر پذیر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: وجود بافت پلکانی روستاها با معماری خاص، مردمانی اصیل و بافرهنگ و دارای آداب و رسوم غنی و طبیعت بکر و چشم‌نواز باعث شده تا هرساله پاوه به عنوان یکی از مقاصد گردشگری استان پذیرای گردشگران زیادی از سراسر کشور باشد. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان پاوه در پایان به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز نیز اشاره‌ای داشت و افزود: به منظور حفظ شئونات ماه مبارک رمضان در این ایام تمهیدات و اقداماتی در ستاد خدمات سفر شهرستان در حال اجرا است.

کد خبر 2768511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha