مجلس فعلی عملکرد ضعیفی در حوزه معیشت مردم داشته است

سرویس کرمانشاه _ محمدرضا دادگر عملکرد مجلس کنونی در حوزه معیشت مردم را ضعیف ارزیابی کرد و افزود: مجلس کنونی نه تنها کاری برای معیشت مردم نکرد بلکه با تصویب برخی طرح ها از جمله در حوزه مالیاتی مردم را سرگردان و مشکلات ملت را تشدید کرد.

به گزارش کردپرس؛ این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مشکلات کنونی کشور را معیشت و اقتصاد مردم دانست و گفت: مردم کشورمان به خصوص اقشار ضعیف جامعه زیر بار فشار اقتصادی هستند و معیشت خود را به سختی تامین می‌کنند از این رو مجلس آینده باید رویکرد اقتصادی جدی داشته باشد و به مشکلات مردم رسیدگی فوری کند.

دادگر عملکرد مجلس کنونی در حوزه معیشت مردم را ضعیف ارزیابی کرد و افزود: مجلس کنونی نه تنها کاری برای معیشت مردم نکرد بلکه با تصویب برخی طرح ها از جمله در حوزه مالیاتی مردم را سرگردان و مشکلات ملت را تشدید کرد.

وی تاکید کرد که مجلس آینده باید به دنبال اصلاح قوانین در حوزه معیشت مردم و مالیات باشد تا ملت از سرگردانی خارج و زندگی برای آنها آسان شود.

این نامزد مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون به راحتی از کارگران و کارمندان مالیات اخذ می‌شود اما بسیاری از شخصیت های حقیقی و حقوقی با درآمد بالا فرار مالیاتی دارند که این سیستم باید اصلاح شود.

محمدرضا دادگر با اشاره به آمار بالای بیکاری کرمانشاه گفت: این استان در همه بخش ها از ظرفیت بالایی برخوردار است اما متاسفانه به دلیل کم توجهی به این ظرفیت‌ها امروز شاهد آمار بالای بیکاری هستیم و در صورت حمایت از بخش هایی مانند کشاورزی، گردشگری، صنعت، فرهنگ، هنر و مرز می‌توان اشتغال پایدار برای جوانان استان فراهم کرد.

وی به آمار بالای آسیب‌های اجتماعی شهر کرمانشاه نیز اشاره کرد و بیکاری را از مهمترین عامل بروز این آسیب دانست و افزود: باید با عزم جدی و همگانی همه مسوولان برای رفع آسیب‌های اجتماعی تلاش کرد و ابتدا بسترهای ایجاد شغل پایدار را برای جوانان فراهم کرد تا بتوان از این محل تشکیل زندگی داده و از آسیب مصون بمانند.

این داوطلب مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه در ادامه سخنانش تنش زدایی و تقویت روابط با کشورهای دوست و همسایه را از دیگر برنامه های مهمی دانست که مجلس آینده باید به دنبال آن باشد، او گفت: باید سطح روابط خود را با کشورهای غربی هم ارتقا دهیم و از بروز تنش جلوگیری کنیم.

دادگر با بیان اینکه اکنون در حوزه روابط بین الملل مشکلاتی داریم، افزود: مجلس شورای اسلامی در تقویت روابط کشورمان با سایر کشورهای دنیا نقش موثری دارد و باید در مجلس آینده این نقش پر رنگ‌تر شود و نمایندگان به دنبال افزایش سطح روابط با کشورها باشند.

کد خبر 2767532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha