شکل‌گیری یک مجلس قوی به حل مشکلات کشور کمک می کند

سرویس کرمانشاه _ محمدرضا دادگر نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور پرشور و انتخاب نمایندگان اصلح ، شاهد شکل‌گیری یک مجلس قوی خواهیم بود که می تواند به حل مشکلات کشور کمک می‌کند.

این کارآفرین کرمانشاهی در گفتگو با خبرنگار کُردپرس عنوان کرد: کشاورزی مهمترین ظرفیت و محور توسعه استان است. البته تحرک این بخش نیازمند الزاماتی است که متاسفانه در شرایط فعلی توجه چندانی به آن نمی شود.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و ایجاد صنایع تبدیلی از منابع آبی استان به شکل بهتری استفاده کنیم.

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه ۸۰ درصد جمعیت استان در شهرها زندگی می کنند، گفت: این میزان از جمعیت شهری نشان می دهد که شرایط مناسبی برای روستاییان فراهم نکرده ایم.

دادگر خاطرنشان کرد: در صورت توجه کافی به بخش کشاورزی، به رونق اقتصاد استان کمک کرده ایم و در کنار آن به ایجاد اشتغال برای روستاییان یاری رسانده‌ایم و  مانع مهاجرت آنها به شهرها شده‌ایم.

وی ادامه داد: استان دشت های حاصلخیز زیادی دارد و از شرایط اقلیمی مناسبی برخوردار است و چنانچه برخی زیرساخت‌های مناسب همچون آب مورد نیاز را تامین کنیم می‌توان از این ظرفیت در راستای توسعه استان بهره گرفت،

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ایجاد سامانه سردسیری یک مطالبه مهم و بسیار حائز اهمیت است که‌ در صورت اجرا می تواند حوزه کشاورزی استان را متحول کند.

وی تنها راه بهبود شرایط، شرکت در انتخابات و داشتن یک انتخاب درست دانست و گفت: اگر با حضور پرشور و انتخاب درست، نمایندگان اصلح را راهی مجلس کنیم، شاهد شکل‌گیری یک مجلس قوی خواهیم بود که می‌تواند به حل مشکلات کشور کمک می کند.

کد خبر 2767486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha