جوانان به استاندار ایلام چه گفتند؟

سرویس ایلام - در نشست گفت و شنود استاندار ایلام با جوانان به مناسبت روز جوان، تعدادی از جوانان به نمایندگی از بقیه از دغدغه‌ها و راهکارهای خود گفتند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، بخشی از سخنان جوانان ایلام با استاندار به شرح زیر است:

سنجری، نماینده دانشجویان: 

جوانان در حل مسائل کشور می‌توانند کارساز باشند. هر جا به جوانان اعتماد کرده‌ایم مشکلات و مسائل کشور حل شده است و می‌توانند در حل مسائل اقتصادی سیاسی اجتماعی فرهنگی و... بر اساس آرمانی که دارند در راستای حرکت به سوی تمدن اسلامی مؤثر باشند.

جوانان می‌پرسند که نقش جوانان در حل مسائل کشور کجاست؟ تقاضا داریم استعدادهای جوانان شناخته شده و بکارگیری شوند.

خدری، نماینده تشکل‌ها:

قول‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی به تشکل‌های مردم نهاد و جوانان صرفا در جلسات باقی می‌مانند و اعتماد به جوانان را صرفاً در همایش‌ها می‌بینیم و سوال این است که چرا جوانان توانمند در استان بکارگیری نمی‌شوند. حرف جوانان را بشنوید و به نقش مشورتی جوانان توجه بیشتری شود.

جعفربیگی، چرداول:

جوانان دارای دیدگاهی هستند که با ارائه انتقادات سازنده می‌توانند کمک کنند. انتقاد حق جوانان است و مدیران نباید آن را تخریب بدانند و به تهدید جوانان مطالبه گر بپردازند. تقاضا داریم خانه جوان چرداول زودتر افتتاح شود.

میرزاپور، دره‌شهر:

بیماری معضلی فراگیر در استان است که آثار خود را در ازدواج جوانان نشان می‌دهد که راه‌اندازی پروژه‌های بزرگ و زیرساختی می‌تواند جوانان بسیاری را مشغول به کار کند.

تمرکز خدمات در مرکز استان از عدالت دور است و تقاضا داریم نسبت به توزیع عادلانه تر خدمات در سایر شهرستان‌های استان یک بازنگری صورت بگیرد.

خانم مظفری، نماینده بانوان:

نسبت به برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری ملی در استان اهتمام بیشتری شود و به عکاسان خبری توجه بیشتری شود.

خانم پوراسماعیل، نماینده نوجوانان:

نسل دانش‌آموزان امروز ما از همان نسل دانش‌آموزان حماسه ساز انقلاب و دفاع مقدس است و امروز نیز اجازه نخواهند داد عزت کشورشان زیر سوال برود و با بصیرت خود و آموختن مقاومت از پدرانشان، نقش تاریخی خود را ایفا کنند اما با این وجود، مسئولین ما نسبت به جوانان و نوجوانان کم توجه هستند. تقاضا داریم ماهیانه و یا فصلی استاندار نشستی با جوانان داشته باشد. 

مکان بسیج دانش‌آموزی مناسب نیست و برای تبدیل آن به یک مرکز پویا و امیدآفرین نیاز به مکانی بهتر داریم.

کد خبر 2767221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha