کشته شدن ۴ عضو آسایش در حمله پهپادی ارتش ترکیه به قامشلو

سرویس سوریه - در حمله پهپادی ارتش ترکیه به مقر نیروهای امنیت داخلی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(آسایش) در قامشلو، ۴ عضو این نیروها کشته شدند.

به گزارش کردپرس، در حمله هواپیمای بدون سرنشین مسلح ارتش ترکیه به مقر نیروهای امنیت داخلی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(آسایش) در قامشلو، ۴ عضو آسایش کشته شدند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، مرکز رسانه‌ای نیروهای آسایش کردستان سوریه در بیانیه‌ای از شهادت ۴ عضو آسایش در حمله پهپادی ارتش ترکیه به مقر این نیروها در شرق قامشلو خبر داد.

این مرکز در بیانیه خود اطلاعات زیر را به اشتراک گذاشت: «بمباران سیستماتیک دولت ترکیه علیه منطقه و مراکز امنیتی ادامه دارد، صبح امروز یک فروند پهپاد ارتش ترکیه مرکز نیروهای ما در قامشلو را بمباران کرد. در نتیجه 4 نفر از اعضای آسایش کشته و یک تن نیز مجروح شد.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «زمانی که نیروهای ما می‌خواستند برای تامین تدارکات لازم برای عملیات امنیتی اردوگاه هول به مراکز خود بروند، حمله‌ای پهپادی صورت گرفتک. این حمله نشان از همکاری و حمایت دولت ترکیه با گروه‌هایی که می‌خواهند داعش را احیا کنند و حملات تروریستی را علیه امنیت مناطق ما انجام دهند، است.»

کد خبر 2766490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha