علمای اهل سنت مدافعان همیشگی ارزش های نظام جمهوری اسلامی هستند 

سرویس کرمانشاه _ دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی با تجلیل از نقش برجسته علمای اهل سنت در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب، عنوان کرد: علمای اهل سنت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، مدافع همیشگی ارزش های مقدس و والای نظام جمهوری اسلامی بوده اند و همچنان در این مسیر ثابت قدم و استوار، ایستاده اند.

به گزارش کردپرس؛ خانم سکینه سادات پاد دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی عصر امروز ۱۱ بهمن ماه در نشست هم اندیشی با علمای اهل سنت که با حضور ائمه جمعه اهل سنت شهرهای مختلف کرمانشاه و علمای دینی اهل سنت منطقه در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد؛ عنوان کرد: ملت ایران صرف نظر از مذهب، قومیت و جنسیت، دارای ارزش های مشترک هستند.

وی با تجلیل از نقش برجسته علمای اهل سنت در دفاع از ارزش های انقلاب گفت: این بزرگان در مقاطع مختلف نقش بسیار پررنگ و موثری در دفاع از انقلاب و نظام ایفا کرده اند و همیشه همراه و همدل بوده اند.

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی در ادامه عنوان کرد: امروز به عنوان دستیار و نماینده رئیس جمهور خدمت شما بزرگان رسیده ایم تا مطالبات و مشکلات شما عزیزان را از نزدیک بشنویم و امانتدارانه به رئیس جمهور منتقل کنیم.

در ادامه ائمه جمعه اهل سنت شهرهای مختلف استان کرمانشاه و علمای دینی حاضر در این نشست با تشکر از نگاه ویژه دولت دکتر رئیسی به اهل سنت، به طرح دیدگاه‌ها، مشکلات و مطالبات خود در حوزه‌های مختلف پرداختند.

کد خبر 2766434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha