زنگ گردشگری در ایلام به صدا درآمد

سرویس ایلام - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از نواختن زنگ گردشگری در استان به مناسبت هفته گردشگری و روز جهانی جهانگردی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، فرزاد شریفی ضمن تبریک آغاز هفته گردشگری و روز جهانی جهانگردی در آیین نواختن زنگ گردشگری گفت: این استان پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خاصی در زمینه گردشگری دارد که باید تلاش کنیم با معرفی این ظرفیت‌ها، استان به قطب گردشگری کشور تبدیل شود.

وی افزود: با سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری، زیرساخت‌های گردشگری به‌منظور جلب گردشگران داخلی و خارجی در استان تقویت می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام اظهار کرد: با توجه به سابقه تاریخی و کهن ایلام نسبت به سایر استان‌های کشور، این استان از جایگاه گردشگری بالایی برخوردار است و صنعت گردشگری یکی از پردرآمدترین صنعت‌های در حال حاضر جهان است.

شریفی افزود: صنعت گردشگری از قابلیت‌های بسیار زیادی در ایجاد اشتغال برخوردار است، صنعت در صورت اتخاذ تدابیر و سیاست‌های مناسب می‌تواند به منبع درآمد سرشاری برای مناطقی که از مناظر طبیعی و آب و هوایی مطلوبی برخوردارند تبدیل شود و قابلیت‌های آن‌ها را به فعل درآورد.

کد خبر 2761341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha