عبور زائر از گیت مرز مهران در ۴ ثانیه

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام از تردد زائران اربعین حسینی در گیت‌های مرز مهران در کمتر از ۴ ثانیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار جمال سلمانی با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال در مقایسه با سال های گذشته شاهد تردد بیشتر زائران در پایانه مرزی مهران باشیم، گفت: سهولت در تردد زائران اربعین حسینی از اهم برنامه های پلیس است و انتظار می رود زائران از ازدحام در مبادی خروجی خودداری و نهایت همکاری را با خادمان خود داشته باشند. 

وی افزود: امسال بر خلاف سال های گذشته زائران زودتر عازم عتبات عالیات شدند ولی با تمهیدات اندیشیده شده و پیش بینی ۱۰۳ گیت جهت خروج زائران آماده ارائه خدمت به آنان هستیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: پلیس با بکارگیری تمامی ظرفیت های درون سازمانی و مشارکت سازمان ها و ارگان ها در صدد عدم معطلی زائران و روانه کردن آنان به آن سوی مرز و شرکت در همایش بزرگ اربعین است و زائران اطمینان داشته باشند در کمتر از ۴ ثانیه آنان را از گیت های گذرنامه عبور خواهیم داد.

سردار سلمانی با توصیه به زائران از آنان خواست تا ضمن همکاری با خادمان خود در مجموعه پلیس از ازدحام بی مورد در مبادی خروجی و مسیر های منتهی به پایانه مرزی خودداری و راه را برای خروج زائران در کم ترین زمان ممکن فراهم کنند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه زیرساخت های لازم به منظور تردد سهل و آسان برای تردد زائران اندیشیده شده است،گفت: توصیه ما به زائران این است با توجه به گرمی هوا در شهر مهران و به منظور عدم گرمازدگی برای افراد خردسال و یا کهنسال همراه آنان حتی المقدور ساعات پایانی روز را برای عبور از مرز انتخاب کنند.

کد خبر 2759923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha