آتش سوزی انبار لوله شرکت آب منطقه ای کردستان/شهروندان نگران تامین آب نباشند

روابط عمومی شرکت آبفا کردستان در خصوص آتش سوزی به وقوع پیوسته در جوار تصفیه خانه آب سنندج اطلاعیه ای را صادر کرد و اعلام کرد این آتش سوزی ارتباطی با تاسیسات تصفیه خانه نداشته و تنها انبار لوله شرکت آب منطقه ای آتش گرفته است.

به گزارش کرد پرس به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا کردستان، در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع همشهریان گرامی می رساند آتش سوزی که در ناحیه منفصل شهری ننله به وقوع پیوسته ناشی از آتش سوزی در یک انبار غیرمرتبط با تاسیسات و اماکن شرکت آب و فاضلاب در جوار ایستگاه پمپاژ پل شیخ است و هم اکنون آتش نشانان در حال اطفا حریق هستند».

در ادامه این اطلاعیه اده است: «این آتش سوزی هیچگونه ارتباطی با تاسیسات تصفیه خانه آب واقع در این محدوده ندارد و تصفیه خانه همچنان و بدون وقفه کار تامین آب مشترکین را انجام می دهد و شهروندان گرامی سنندج هیچگونه نگرانی بابت تامین آب نداشته و از هرگونه اقدام برای ذخیره آب خودداری کنند».

گفتنی است این آتش سوزی ناشی از آتش گرفتن انبار لوله پلی اتلین آب منطقه ای کردستان بوده و ربطی به آبفا ندارد و هم اکنون لوله های این انبار آتش گرفته و تمام نیروهای امدادی، دستگاه های خدمات رسان و آتش نشانی نیز در منطقه حضور دارند.

لازم به ذکر است، خوشبختانه تاکنون کسی در این آتش سوزی آسیب ندیده و علل این حادثه نیز در حال بررسی است.

کد خبر 2758887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha