سیلاب در خوی و چالدران خسارت به بارآورد/ ٤ نفر مصدوم شدند

سرویس آذربایجان غربی- سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از وقوع سیل تابستانه و خسارت به منازل مسکونی، معابر و خودروها در خوی و چالدران خبر داد و گفت: در این حادثه ٢٧ نفر دچار سانحه شدند.

حمید محبوبی، در این باره اظهار کرد:  بر اثر بارش باران سیل آسای شمال استان آذربایجان غربی در شهرستان های چالدران و خوی، عصر روز شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲، آبگرفتگی منازل و برخی معابر و بخش‌ها به ندای امداد هلال‌احمر گزارش و بلافاصله تیم های عملیاتی امدادی برای امدادرسانی به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

او ادامه داد:  به دنبال وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان چالدران، ۳ تیم عملیاتی از این شهرستان در دو روستای ارکوین و قره جه وران اقدام به تخلیه آب ۳ منزل مسکونی در این دو روستا کردند.

محبوبی افزود: در روستاهای ارکوین و قره جه وران شهرستان چالدران ۹ منزل مسکونی مورد ارزیابی قرار گرفت که در این تعداد به چهار خانواده آسیب دیده به استعداد ۲۷ نفر اقلام زیستی و غذایی تحویل داده شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در شهرستان خوی نیز جان ۴ سرنشین خودروی واژگون شده بر اثر سیل نجات داده شد.

او اضافه کرد؛  تیم عملیاتی شهرستان خوی با توجه به سیل و آبگرفتگی در روستای آغباش این شهرستان به محل حادثه اعزام و اقدام به نجات جان ۴ سرنشین خودروی پیکان وانت واژگون شده بر اثر سیل کردند و مصدومین به مراکز درمانی منتقل شدند، خوشبختانه در سیل این شهرستان تا به این لحظه گزارشی از آسیب به منازل مسکونی دریافت نشده است.

 عملیات امدادرسانی در شهرستان چالدران همچنان ادامه دارد/.

کد خبر 2758589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha