بستر جبران عقب افتادگی های عمرانی سنندج فراهم شده است

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر سنندج گفت: امروز شهر سنندج به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و با تلاش مجموعه مدیریت شهری و همدلی که در بین اعضای شورا وجود دارد پروژه‌های عمرانی در حال اجرا و بستر جبران عقب‌افتادگی‌ها فراهم شده است.

به گزارش کرد پرس، بهروز ابراهیم‌آبادی در افتتاحیه شهربازی روباز پارک ملت سنندج، با عنوان اینکه بیش از یک دهه است که مردم شهر سنندج چشم انتظار بازگشایی و احیای این پارک هستند، گفت: در تمام دنیا یکی از جذابیت‌ها برای جذب گردشگر، وجود مراکز خدماتی و تفریحی است.

وی با اشاره به اینکه توسعه گردشگری توسعه اقتصادی را به دنبال دارد، اظهار کرد: امیدواریم قدم‌هایی که در شورا و شهرداری دور ششم در مسیر توسعه شهر برداشته شده بتواند زمینه رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان را فراهم سازد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر سنندج افزود: امروز شهر سنندج به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و با تلاش مجموعه مدیریت شهری و همدلی که در بین اعضای شورا وجود دارد پروژه‌های عمرانی در حال اجرا و بستر جبران عقب‌افتادگی‌ها فراهم شده است.

ابراهیم آبادی با بیان اینکه مردم کردستان سزاوار بهترین خدمات هستند و لیاقت بیشترین خدمات را دارند، ادامه داد: توسعه در کردستان نیاز به نگاه ویژه به لحاظ اختصاص اعتبارات دارد و ما نیازمند برابری در توجه و تخصیص اعتبارات نیستیم نیاز به عدالت داریم.

وی یادآور شد: نگاه برابر در تخصیص اعتبارات فاصله رشد سایر استان‌ها را از کردستان بیشتر و بیشتر می‌کند، کردستان برای رسیدن به میانگین کشور در برخورداری از شاخص‌های بهره‌مندی نیاز به نگاه ویژه دارد.

کد خبر 2757636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha