سرقت مغازه موبایل فروشی در مهران  

سرویس ایلام - رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از سرقت مغازه موبایل فروشی در  شهرستان مهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سرهنگ خداداد رشیدی درباره بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اعلام سرقت مغازه موبایل فروشی پاساژی در مهران بلافاصله ماموران کلانتری مرکزی و پلیس آگاهی شهرستان مهران جهت بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی شهرستان مهران در محل، اظهارات صاحب مغازه و همچنین بازبینی دوربین های مدار بسته دو نفر سارق با صورت پوشیده از طریق شکستن درب پشتی پاساژ و قفل مغازه اقدام به سرقت تعداد ۵۲ دستگاه انواع گوشی نو و کار کرده کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام خاطرنشان کردند: با توجه به تعطیلی پاساژ هیچگونه آثار تیراندازی و تهدید با سلاح در بازبینی دوربین های مداربسته مشاهده نشده، که در برخی از رسانه ها از آن به عنوان سرقت مسلحانه یاد شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با بکارگیری همه ظرفیت های پلیس تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

سرهنگ رشیدی با بیان اینکه این سرقت در روز پنجشنبه ساعت ۱۳:۳۰ مورخه ۴ خرداد ماه اتفاق افتاده گفت: پلیس در برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت مصمم است و با قاطعیت برخورد می‌کند.

به گزارش کردپرس، ضعف اطلاع رسانی در خصوص این سرقت بسیار مشهود بوده به طوری که خبر روز پنجشنبه امروز به صورت کلاغ چهلم سر از رسانه‌ها درآورد و سرانجام پلیس آگاهی مجبور به انتشار خبری در این خصوص شد.

کد خبر 2756244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha