٢ هزار مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد پذیرش شدند

سرویس آذربایجان غربی- مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: تاکنون ۲ هزار مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان پذیرش شده و در مدارس و کلاس‌های درس مجهز، اسکان یافته‌اند.

به گزارش کردپرس، اسعد رسولی اظهار کرد: از ابتدای شروع فعالیت (۲۷ اسفند ۱۴۰۱) ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان، تاکنون در مجموع حدود ۲ هزار مسافر و گردشگر از مناطق مختلف کشور در این شهرستان اسکان داده شدند.

او افزود: از این تعداد، بیش از یک هزار و ۵۵۰ نفر در قالب ۳۶۰ خانوار در ستاد مدارس و بیش از ۴۵۰ نفر در خانه معلم این شهرستان پذیریش شدند.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان مهاباد با ۱۳ مدرسه در قالب ۱۰۴ اتاق آمادگی پذیرایی از ۴۱۶ مهمان در روز را دارد همچنین خانه معلم نیز با ۲۴ اتاق و ظرفیت ۱۳۰ تخت در این ایام پذیران مهمانان و گردشگران نوروزی است.

او اضافه کرد: فرهنگیان مسافر می‌توانند با مراجعه به پایگاه اسکان آموزش و پرورش شهرستان واقع در مدرسه شبانه روزی امین اسلام واقع در بلوار (باغ اسماعیل آقا) با شماره تماس ۰۴۴۴۲۴۴۳۹۶۳ و ارایه مدارک شناسایی و هویتی و یا نامه از اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش محل سکونت خود، از امکانات مورد نیاز مدارس برای اسکان استفاده کنند.

رسولی گفت: به همین جهت آموزش و پرورش مهاباد در راستای تکریم منزلت جایگاه مسافران و گردشگران نوروزی، از تمام ظرفیت‌ها برای ارایه خدمات بهتر از جمله ارتقای مسایل بهداشتی و نظافتی در اسکان‌ها استفاده می‌کند.

او ادامه داد: ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد تا ۱۲ فروردین ماه جاری به فعالیت خود و پذیرش مهمانان و مسافران نورزی در این شهرستان ادامه می‌دهد.

کد خبر 2753824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha