ضرورت راستی آزمایی تست های پی سی آر و کنترل مبادی در مرز مهران

سرویس ایلام - معاون سیاسی استاندار ایلام در نشست ستاد استانی کرونا بر ضرورت راستی آزمایی تست های پی سی آر و کنترل مبادی در مرز مهران تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمدسبحان حسنی خواستار کنترل مبادی مرز مهران شد و ضمن تاکید بر ضرورت راستی آزمایی تست های پی سی آر، از فرماندار مهران خواست ظرف یک هفته مشکلات قرنطینه را مرتفع کند.

وی بر تولید محتوا توسط رسانه ها و صدا و سیما به منظور افزایش واکسیناسیون و فرهنگ سازی در این زمینه، بر تبلیغات محیطی توسط شهرداریها تاکید و خواستار ضرورت رعایت پروتکل ها و زدن ماسک در جامعه شد.

معاون استاندار ایلام از شهرداری ها خواست در راستای حفظ سلامت عمومی جامعه و بهداشت آن اقدامات موثری را به انجام رسانند.

حسنی با تاکید بر اینکه رسانه ها واکسیناسیون دانش آموزان را بعنوان یک مطالبه عمومی والدین تبیین کنند، از آموزش و پرورش خواست بهداشت مدارس را به دقت مورد بررسی قرار داده و مدارسی که امتیاز پایینی دارند را بهبود بخشند.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل ها در اجتماعات بر عهده دستگاه مجری است، ابراز داشت: با توجه به مناسبت های متعدد پیش رو اعم از گرامی داشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و شهادت حضرت زهرا(س) و سایر تجمعاتی که برگزار می شود دانشگاه علوم پزشکی با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعملها نظارت لازم را بعمل آورد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تقدیر از نقش موثر رسانه ها در فرهنگ سازی رعایت پروتکل ها، تولید محتوا و انجام واکسیناسیون، بر تقویت آموزش‌ها و اطلاع رسانی اقدامات موثر در ادامه تاکید کرد.

حسنی افزایش واکسن مادران باردار و تزریق دز سوم واکسن کرونا را از دیگر موارد مهم بر شمرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان و رسانه ها نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیشتر اقدام کنند.

کد خبر 24503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha